اخبار روز

بازنشستگان با تامین اجتماعی مفقود شدند!



سید صولت مرتضوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه هیئت مدیره دولت وی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و امنیت ملی احیا شدند. به نوعی درست است محل اقامت و حق فرزندانشان اضافه و اعلام شد. برای مستمری بگیران تامین اجتماعی، با احتساب فروردین ماه، پرداخت های اردیبهشت ماه ماه از دیروز آغاز شد. انشاالله حق همه بازنشستگان امنیت اجتماعی با در نظر گرفتن کلیه مطالبات شما در تاریخ 29 اردیبهشت ماه پرداخت خواهد شد. دیشب تقریبا 50 درصد حساب کردیم. سازمان تامین اجتماعی در پایان اردیبهشت ماه ماه پرداخت خواهد شد. خداوند همه عزیزان را رحمت کند.

مرتضوی در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت کلابرگ اظهار داشت: در خصوص کالابرگ تکلیف چیست. وزارت ما سیستم را پیکربندی کرده ایم. ما همچنین سیستم کالابرگ را در سراسر کشور از دورترین نقاط تا شهرهای بزرگ اجرا می کنیم. حدود 50000 اتحادیه به هم متصل شدند. پیش بینی ما این است که اگر بخواهیم این طرح را اجرا کنیم، شاید در یک بازه زمانی 20 تا 25 روزه 20 تراکنش در هر فروشگاه در روز برسد.

وزیر تعاون، کار و رفاه تاکید اجتماعی: پلتفرم کاملا چشم انداز است وزارت تعاون برای اجرای فاکتور موجود است. رئيس جمهور آنها همچنین بر اجرای تم کالابرگ تاکید زیادی دارند. معاون اول رئیس جمهور در این زمینه نیز جلساتی ترتیب می دهند. انشالله به محض تامین منابع و اطلاع رسانی، بستر برای عرضه کالابرگ در سراسر کشور آماده خواهد شد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا