اخبار روز سینما

«مجری معروف» نباید این ماجرای جنجالی را منتشر می کرد!

مجری و بازیگر تلویزیون با انتشار مطلبی به گوشه ای مهم از مشکلات زندگی خود را عمومی کرد. چرا این اشتباه را کرد؟

پی ام آپ تایم: مجری و بازیگر تلویزیون با انتشار مطلبی گوشه مهمی از گرفتاری های زندگی خود را عمومی کرد. چرا این اشتباه را کرد؟

در بسیاری از سایت ها و فضای مجازی تصویر خبری با این عنوان منتشر شده است:

شایعه عجیب همسر مجری تلویزیون در هتل. «ژیلا صادقی» در این داستان تلویحاً به خیانت همسرش اشاره کرده است که از منظر روانشناسی انتشار این گونه داستان ها چند نکته مطرح است.

شما حق دارید خیلی عصبانی باشید.

برخورد با خیانت قطعا برای همه افراد اعم از زن و مرد سخت و دردناک است. احساس ضعف و ناتوانی، از دست دادن اعتماد به نفس و سپس میل به تلافی، احساسات مشابهی هستند که اکثر افراد در موقعیت مشابه تجربه می کنند.

اولین سوالی که یک فرد خیانت شده می پرسد این است که چرا من؟ و سوال بعدی این است که حالا چه باید کرد؟ اما معقول ترین رفتار در مواجهه با خیانت چه می تواند باشد و آیا مانند خانم «صادقی» جزییات رفتار شوهرتان، آبروی او را در رسانه ها و فضای مجازی و … به اطلاع عموم برسانید؟

پیش نیازهای قضاوت همسر خطاکار

| از جزئیات اتفاقی که برای خانم صادقی افتاده اطلاعی نداریم، اما در کل اگر با چنین مشکلی، هر رفتار و عکس العملی مواجه شدید، باید به صحبت های همسر خیانتکار گوش دهید و ببینید آیا او توضیحی دارد یا خیر. در مورد رفتارش و اینکه آیا اشتباهش را پذیرفته است، از رفتار خود پشیمان باشد یا نه و رفتار خود را توجیه کند و قصد ادامه رابطه با شخص سوم را داشته باشد و سپس همسرش را قضاوت کند.

تمایل به انتقام را کنترل کنید

میل به تنبیه و انتقام از همسرتان را کنترل کنید. میل شدید خود را برای تلافی و انجام رفتارهایی مانند بردن آبروی همسرتان نزد دوستان، آشنایان و همکاران یا قصه گفتن از حادثه را کنترل کنید و سعی کنید برای مدتی از همسرتان فاصله بگیرید.

شما در بدترین وضعیت روحی و روانی خود هستید، پس حال بد خود را بپذیرید و از انکار آن و تظاهر به اینکه خوب هستید دست بردارید و برای بهبود وضعیت خود تنها فردی که می تواند به شما کمک کند یک مشاور یا روانشناس مجرب و متخصص است.

خودت را سرزنش نکن

بعضی از افراد پس از مواجهه با چنین اتفاقی خود را مقصر می دانند و همه تقصیرها را گردن خود می‌اندازند و با اگرهای فراوانی چون اگر این‌طور نبودم، اگر چنین نمی‌کردم و … احساس گناه و کمبود به خود می دهند، اما به جای این رفتار سعی کنید نقطه ضعف‌ها و مشکلات زندگی که باعث چنین اتفاقی شده و ضعف‌های شخصیتی خود و همسرتان را بیابید و در صدد اصلاح و رفع آن باشید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا