اخبار روز سینما

ببنید عکس پسری که فقط 9سال دارد و پدر شده است! + عکس

داستان باباها موضوع جدیدی نیست. از گذشته های دور وجود داشته است و نشانه های آن را هنوز در دوران مدرن می توان یافت.

اینها تنها چند نمونه از کوچکترین کودکان جهان هستند که پدر و مادر شده اند.

با وجود قوانین سختگیرانه کنترل جمعیت در چین، مردم هنوز برخی از آداب و رسوم فرزندآوری خود را رعایت می کنند. به همین دلیل است که پس از این همه سال و با وجود تمام مجازات های سخت، طبق برخی از رسوم عجیب چینی فرزندان خود را زن و شوهر اعلام می کنند. برخی از چینی ها معتقدند که پسر باید در سن 10 سالگی ازدواج کند. این رسم عجیب از گذشته های دور وجود داشته و هنوز هم کم و بیش اجرا می شود.

این پسر در 9 سالگی پدر شد.

این داستان عجیب که رکورد عجیب چینی ها را شکست به سال 1910 یعنی بیش از 100 سال پیش برمی گردد. در آن زمان پسری 9 ساله با دختری 8 ساله ازدواج کرد و در همان سال صاحب یک پسر شد. از این خانواده و نام والدین جوان اطلاعات زیادی در دست نیست، فقط می دانیم که آنها چند سال بعد صاحب 4 فرزند شدند.

جوان ترین پدر انگلستان.

چند سال پیش پدر شدن پسر 14 ساله انگلیسی سر و صدای زیادی به پا کرد و حالا پس از چند سال این اتفاق برای دختر 15 ساله این پدر جوان افتاده است.

این پسر در 9 سالگی پدر شد.

این دختر کوچک انگلیسی با به دنیا آوردن اولین فرزندش به پدرش کمک کرده تا عنوان جوان ترین پدربزرگ جهان را به خود اختصاص دهد. او می گوید سعی کرده همه کارهای لازم را انجام دهد تا فرزندانش اشتباه او را تکرار نکنند.

عاشقان 13 ساله انگلیسی

این پسر در 9 سالگی پدر شد.

عشق یک پسر 13 ساله و همکلاسی 12 ساله اش در انگلیس خیلی زود باعث ازدواج آنها شد و آنها که توانسته اند لقب جوان ترین والدین انگلیسی را به خود اختصاص دهند برای اولین بار با هم آشنا شدند. در مدرسه ابتدایی و تصمیم به ازدواج گرفت. نزدیکان این زوج کوچولو می گویند که آنها خیلی همدیگر را دوست دارند و حالا با کمک مادرانشان پسرشان را بزرگ می کنند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا