دانستنی ها

با این کلم به مبارزه با سرطان بروید! /جزئیات

“بروکلی” یکی از سبزیجاتی است که اگرچه کمی نسبت به دیگران دیرتر، اما بالاخره جایگاه خود را در میان عموم مردم به دست آورده است.

بسیاری از مردم کلم بروکلی را به دلیل خواص بسیار آن می شناسند، اما ممکن است ندانند که کلم بروکلی یک قاتل سرطان است.

گزارش مهر بروکلی به دلیل ترکیبات ویژه ای که دارد به عنوان یکی از سبزیجات ضد سرطان معرفی شده است. کلم بروکلی به دلیل وجود فلاونوئیدها به ویژه سولفورافن به عنوان یک سبزی ضد سرطان شناخته می شود.

مصرف کلم بروکلی از گسترش سلول های سرطانی به خصوص در قفسه سینه جلوگیری می کند.

بروکلی حاوی ترکیباتی است که باعث تقویت اعصاب، بهبود بینایی و زیبایی پوست می شود. درباره کلم بروکلی بیشتر بدانید و آن را در رژیم غذایی خود قرار دهید.

کلم بروکلی سرشار از خواص سم زدایی، خواص ضد سرطانی است. خاصیت ضد التهابی، ضد سرطانی و البته ضد بیماری های پوستی و درمان چاقی دارد. البته افرادی که غده تیروئید کم کار دارند باید در مصرف این سبزی احتیاط کنند، اما به طور کلی کلم بروکلی سرشار از خواصی است که می تواند همه چیز را از معده و روده گرفته تا قلب و ریه ها تحت تاثیر قرار دهد.

اکثر افرادی که از کلم بروکلی در رژیم غذایی روزانه خود استفاده می کنند، بدن سالم تر، پوست شاداب تر و تناسب اندام بهتری دارند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا