اخبار روز سینما

تصویری از دختر “ترانه علیدوستی” که حسابی بزرگ شده است!/ عکس

تصویری از ترانه علیدوستی در کنار دخترش منتشر شد که سن دخترش توجه همه را به خود جلب کرد.

پی ام آپ؛ عکسی جالب و منتشر نشده از ترانه علیدوستی بازیگر زن ایرانی در کنار دختر زیبایش که بسیار قد کشیده است.

تصویری از دختر "ترانه علیدوستی" که حسابی بزرگ شده است!/ عکس

تفریق از ترانه علیدوستی ضربه خورد!

نمایش فیلم سینمایی تفریق با بازی ترانه علیدوستی به دلیل فعالیت های سیاسی او متوقف شد.

روزنامه «اعتماد» خبر داده که سازمان سینمایی از نمایش فیلم سینمایی «تفریق» به کارگردانی مانی حقیقی و با بازی ترانه علیدوستی و نوید محمدزاده جلوگیری کرده است.

این روزنامه در شماره روز سه‌شنبه دوم خرداد خود نوشت:

این فیلم قرار بود بدون تبلیغات و در «سکوت خبری» در سینماهای ایران اکران شود. اما سازمان سینمایی بر اساس آنچه « فعالیت سیاسی عوامل» خوانده شده، اجازه اکران آن را صادر نکرده است.

سازمان سینمایی در حالی از اکران فیلم «تفریق» جلوگیری کرده است که به گفته مسئولانش این فیلم مجوز نمایش دارد و روزنامه اعتماد نوشت که «حواشی» ایجاد شده برای برخی از بازیگران این فیلم به ویژه ترانه علیدوستی، مانع از اکران آن شده و «در ماه های آینده» اکران می شود.

این فیلم داستان دیدار دو زوج را روایت می کند که علیدوستی و نوید محمدزاده هر کدام دو نقش متفاوت را ایفا می کنند، سال گذشته برای اولین بار در جشنواره فیلم تورنتو و سپس در رویدادهای مختلف فیلم بین المللی به نمایش درآمد.

مانی حقیقی و ترانه علیدوستی از جمله مشهورترین سینماگران ایران بودند که در اعتراضات سال گذشته به شیوه های مختلف از رفتار دولت انتقاد کردند.

خانم علیدوستی مشهورترین بازیگر زن ایرانی بود که به نشانه همبستگی با معترضان حجاب اجباری عکس بی حجاب خود را با شعار «زن، زندگی، آزادی» در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا