اخبار روز

سهامداران پولدار شدند!/ سود سهام واریز شد

اطلاعات منتشر شده از جزئیات سپرده جاری و سالانه مطالبات سهامداران در هفته چهارم اردیبهشت ماه ماه سال جاری نشان می دهد که در این مدت 4 ناشر سود سالیانه و 8 ناشر سود جاری مالک. انجام موجودی خودشان پرداخت کرده اند.

سپرده سود سالانه 4 شرکت

بر اساس این گزارش، در این بازه زمانی 4 شرکت «لیزینگ بهمن، فیبر ایران، صنایع مادیران و نفت پاسارگاد» با استفاده از سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) به 175 هزار و 164 سهامدار که شامل 40 هزار و 247 میلیون تومان است سود سالانه پرداخت کردند. ) سپرده گذاری کرده اند.

پرداخت بیش از هزار هزار میلیارد تومان سود جاری

همچنین تا پایان هفته چهارم اردیبهشت ماه ماه سال جاری، 8 ناشر «صنایع سیمان دشتستان، بیمه هوشمند فردا 50 درصد پرداختی، توسعه صنایع و معادن کوتثر، ملی شیمیایی کشاورز، سرمایه گذاری آتیه دماوند، سرمایه گذاری غدیر (هلدینگ)، امید تامین مالی و کارت اعتباری ایران کیش (سهام عام)، 243 هزار و 605 سهامدار سود جاری را که شامل یک هزار و 353 هزار و 616 میلیون تومان است، توسط صمت و از طریق سامانه سجام واریز کرده اند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا