اخبار روز سینما

ستاره معروف و مشهور سینما در ۷۸ سالگی درگذشت!

هلموت برگر، بازیگری که برای بازی در فیلم های لوچینو ویسکونتی کارگردان ایتالیایی شهرت داشت، در سن ۷۸ سالگی در زادگاهش در اتریش درگذشت.

«هلموت برگر» یکی از بازیگران مورد علاقه «ویسکونتی» کارگردان سرشناس ایتالیایی بود که به خاطر چهره خاصش توجه او را به خود جلب کرد و بیشتر برای ایفای نقش اشراف از آن استفاده کرد.

او قبل از اینکه توسط “ویسکونتی” در شهر رم کشف شود، در فیلم هایی مانند ارتش سیاه ظاهر شد.

او بیشتر برای نقش‌هایش در غروب خدایان (1969) درباره ظهور نازیسم و ​​لودویگ (1973) که در آن نقش لودویگ باواریا را بازی می‌کند، شناخته می‌شود. او همچنین سابقه بازیگری در «باغ فینزی-کوئینتینی» ویتوریو دسیکا، «دوریان گری» از «ماسیمو دالامانو» و «پدرخوانده سوم» اثر فرانسیس فورد کاپولا را دارد.

حرفه سینمایی هلموت برگر پس از مرگ ویکسونتی افول کرد و نام او بیشتر در صفحات شایعات مشهور روزنامه ها، مواد مخدر، اقدام به خودکشی و رسوایی های مختلف بر زندگی او دیده می شد.

«هملت برگر» در کتاب خاطرات خود در سال 1998 با عنوان «من» همه این موارد را بازگو کرد.

آخرین حضور او در سینما در سال 2014 در فیلم «سن لوران» ساخته برتراند بونلو کارگردان فرانسوی بود که در آن نقش پیرزنی را بازی کرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا