اخبار روز

خودرو به صورت اقساطی به متقاضیان تحویل داده می شود!

محصولات این خودروساز کرمانی همانند محصولات بهمن موتور، مدیران موتور و فردا موتور می باشد. قیمت شورا صلاحیت قرار می گیرد البته متولیان این خودروساز تحت فشار قیمت های اعلام شده قرار نگرفته اند و این فروش اقساطی را با قیمت های قبلی خود حفظ کرده اند.

کرمان موتور پکیج T8 خود را به صورت اقساطی به متقاضیان تحویل می دهد. آن طور که این خودروساز خصوصی اعلام کرده، قرار است این خودروی پکیج با قیمت 1.65 میلیارد تومان تحویل داده شود. قیمت درج شده برای T8 همان قیمتی است که مدیران فروش کرمان موتور از اواخر بهمن ماه 1401 در برنامه های فروش خود از آن استفاده کردند. شورا که هیچ قصدی برای رعایت قیمت های اعلامی این شورا ندارند. شورای رقابت در 27 اردیبهشت ماه ماه سال جاری پس از بررسی قیمت محصولات مونتاژ شده، دستورالعملی را به وزارت حراست ارسال کرد تا ارائه شود. خودروسازان خصوصی باشید بررسی دستورالعمل شورای رقابت حاکی از افت قیمتی حدود 100 تا 800 میلیونی از محصولات سبد محصولات شرکت‌های خودروسازی بود. این موضوع با اعتراض روسای این خودروساز خصوصی مواجه شد و از آن زمان تاکنون درگیری بین آنها وجود داشته است. اعضای شورا رقابت و مدیران خودروسازان خصوصی همچنان ادامه دارد.

کرمان موتور به علاقه مندان به کامیون های T8 اعلام کرده است که می توانند با پرداخت یک میلیارد تومان به عنوان پیش پرداخت صاحب این خودرو شوند. کرمان موتور آخرین مهلت تحویل این خودرو را 90 روز کاری پس از اتمام ثبت نام متقاضیان اعلام کرده است. مابقی مبلغ باید توسط متقاضیان در قالب مقاله پرداخت شود کشور چک در تاریخ 9 اردیبهشت ماه 1403 با مبلغی در حدود 780 میلیون تومان برای شرکت کرمان موتور صادر می شود. بدیهی است سند این خودرو تا تسویه حساب کامل توسط متقاضیان در کرمان موتور باقی خواهد ماند. قیمت این ماشین در حال حاضر تخمین زده می شود که حدود دو میلیارد تومان در بازار وجود داشته باشد.

علاقه مندان به طرح فروش اقساطی T8 می توانند از 9 اردیبهشت ماه ماه سال جاری وارد سایت کرمان موتور شده و برای در اختیار گرفتن این محصول کرمان موتور ثبت نام کنند. این طرح فروش اقساطی تا 23 خرداد 1402 در اختیار متقاضیان است، این خودروساز کرمانی در نظر دارد این محصول کامیونت را در رنگ های سفید، مشکی میکا، قرمز و آبی اکسیدی تولید و تحویل متقاضیان دهد. در نامه فروش T8 تاکید شده است که این خودروها دارای بیمه بدنه هستند و پرداخت بیمه به صورت اقساطی از خریداران دریافت می شود. مالیات دریافت شده از متقاضیان، هزینه ها بیمه شخص ثالث وی اعلام کرد هزینه ها را بر اساس 1402 محاسبه کرده و در صورت تغییر در آنها مابه التفاوت از متقاضیان اخذ می شود.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا