اخبار روز

چه خودروهایی 18 میلیون تومان جریمه می شوند؟

بخش قابل توجهی از این جریمه شامل خودروهایی می شود که در بین عموم به عنوان خودروهای شوتر شناخته می شوند. با تغییر ارتفاع این واگن ها، زمینه را برای حمل و نقل انواع بار در مقیاس بزرگ فراهم می کنند. رانندگی با سرعت بالا و دستکاری ارتفاع ماشین از ویژگی های قابل توجه این خودروها است. البته علاوه بر خودروهای حامل کالای قاچاق، خودروهای دیگری با ارتفاع اصلاح شده نیز مشمول این جریمه می شوند.

از این پس تغییر ارتفاع خودرو 18 میلیون تومان جریمه خواهد داشت. در صورت تکرار، خودروی شخص توقیف می شود.

با توجه به نظر مدیرکل تنبیه استانداری اصفهان تغییر ارتفاع خودرو 18 میلیون تومان جریمه خواهد داشت. بخش قابل توجهی از این جریمه شامل خودروهایی می شود که در بین عموم به عنوان خودروهای شوتر شناخته می شوند. با تغییر ارتفاع این واگن ها، زمینه را برای حمل و نقل انواع بار در مقیاس بزرگ فراهم می کنند. رانندگی با سرعت بالا و همچنین دستکاری ارتفاع خودرو به صورت بدنام یکی از ویژگی های بارز این خودروها است. البته علاوه بر خودروهای حامل کالای قاچاق، خودروهای دیگری با ارتفاع اصلاح شده نیز مشمول این جریمه می شوند.

مجازات تغییر ارتفاع وسیله نقلیه بخشی از اصلاح قانون است مبارزه با قاچاق کالا و ارز موسسات در 10 مه مطلع شدند. بر اساس این اصلاحیه، افرادی که ارتفاع خودروهای سواری خود را افزایش دهند و آن را نصب کنند، در مرحله اول حدود 18 میلیون تومان جریمه خواهند شد. در صورت تکرار مجدد توسط آنها، خودروی این افراد منتفع می شود دولت مصادره خواهد شد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا