اخبار روز سینما

گریه کردن خواننده معروف آمریکایی بخاطر حسادت به برادرش!

جو جوناس خواننده معروف گروه “برادران جوناس” در مصاحبه اخیر خود از حسادت خود نسبت به برادر کوچکترش صحبت کرده است!

جو جوناس بعد از اینکه برادر کوچکترش، نیک جوناس، به عنوان قاضی در «The Voice» انتخاب شد، از حسادت اشک می ریزد!

جو جوناس به موفقیت برادرش حسادت می کرد! او در مصاحبه اخیر خود درباره رقابت خانوادگی خود صحبت کرد.

این خواننده فاش کرد که با شنیدن خبر انتخاب برادر کوچکترش به عنوان یکی از داوران مسابقه خوانندگی، از حسادت گریه کرده است.

ستاره فلیم «کمپ راک» توضیح داد که او این خبر را در حین تماشای کنسرت فلیت‌وود مک در مدیسون اسکوئر گاردن در مارچ سال 2019 شنید. جو جوناس، به خاطر آورد: «در عجیب‌ترین مکان ممکن این خبر را شنیدم. من آنقدر احساس حسادت می‌کردم که با فریاد با آهنگ‌های این خواننده همخوانی کردم.»

جو جوناس که به همراه دو برادرش نیک، 30 ساله و کوین، 35 ساله در این مصاحبه شرکت کرده بود، افزود: «البته حس تلخ و شیرینی بود. من برای برادرم بسیار خوشحال بودم، اما همچنین احساس ناراحتی می‌کردم زیرا از ته دل این موقعیت شغلی را می‌خواستم.»

با وجود رقابت، برادران جوناس همیشه پشت یکدیگر هستند!

جو در سال 2018 به مدت یک فصل در مسابقات استرالیایی ویس مربیگری می کند. کوین جوناس، برادر کوچکتر نیک و جو نیز در مصاحبه ای اضافه کرد که به نظر او جو برای این کار شایستگی بیشتری نسبت به نیک دارد. با این حال، جو جوناس اضافه کرد که برادر کوچکترش به عنوان داور کار بزرگی انجام داد و فوق العاده بود.

نیک یکی از داوران فصل 18 و 20 این مسابقه خوانندگی بود. آریانا گرانده خواننده زن معروف در فصل های بعد جایگزین این خواننده مرد شد.

با وجود رقابت، این سه برادر در این مصاحبه تاکید کردند که هنوز در یک تیم هستند و هدف اصلی آنها این است که فردی با نام خانوادگی جوناس برنده شود.

نیک جوناس همچنین فاش کرد که او و جو برای یک نقش در فیلم آینده Wicked در سال 2024 تست بازیگری داده اند. جو همچنین به دنبال صحبت های برادر کوچکترش اضافه کرد:

«ما همدیگر را برای بدست آوردن این نقش تشویق می‌کردیم. تصمیم داشتیم که یکی از ما حتما این نقش را بدست بیاورد. با این حال متاسفانه هیچکدام نتوانستیم این نقش را بدست بیاوریم.»

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا