اخبار روز

زمین مجانی به کدام یک از خانواده های ایرانی تعلق میگیرد؟

به گفته پی ام آپ، زمین رایگان به خانواده های سه قلو و چند قلو اختصاص می یابد. ذینفعان و نحوه دریافت زمین طرح جوانان جمعیت به صورت رایگان تبلیغ شد.

با پیگیری توانبخشی ریور و کماندو فرماندار مقرر شد، 8 کسبه زمین از بزرگراه و شهرسازی رایگان موجود است خانواده 3 پسر راوری قرار می گیرند.

به مناسبت روز جهانی چند قلوها و هفته ملی جمعیت، رضا عباسی فرماندار راور به همراه حمیدرضا نخعی رئیس بهزیستی راور با خانواده سه قلوهای راور دیدار و گفتگو کردند.

رضا عباسی فرماندار شهرستان راور نیز در این دیدار ضمن برشمردن اهمیت موضوع جمعیت به عنوان یکی از مسائل حیاتی حال و آینده کشور و اشاره به موازین اسلام و احادیث اهل بیت(ع) . (ع) و اعلامیه ها مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درباره فرزندآوری گفت: توجه به خانواده و جمعیت یکی از اولویت هاست. دولت و استاندار نیز حمایت هر چه بیشتر از این خانواده ها را در دستور کار خود دارد.

حمیدرضا نخعی مدیر بهزیستی راو با اشاره به اهداف و سیاست های ابلاغی افزایش جمعیت، حمایت از خانواده های چند فرزند را از برنامه های مهم سازمان بهزیستی عنوان کرد.

وی افزود: بهزیستی ارائه خدمات مختلف مالی و غیر مالی به خانواده های متعدد را در دستور کار خود دارد و تلاش می کند تا حد امکان از این خانواده ها حمایت کند.

با پیگیری های بهزیستی راور و دستور فرمانداری این شهرستان مقرر شد 8 روستا از زمین اداره راهداری و شهرسازی به صورت رایگان در اختیار این خانواده قرار گیرد.

همچنین مقرر شد، 200 میلیون وام ساخت و ساز استاندار باید خانه هایی با سود 5 درصد و بازپرداخت 20 ساله به این خانواده ها واگذار کند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا