اخبار روز سینما

این تصمیم «الهه رضایی» همه را شگفت زده کرد!/ آیا واقعا او این کار را انجام داده است؟

چهره الهه رضایی یکی از مجریان سابق تلویزیون که سال ها از عرصه بازیگری دور بوده این روزها در قالب تبلیغاتی در تبلیغات و قاب تلویزیون دیده می شود که مخاطب را شوکه کرده است.

مدتی است که چهره الهه رضایی مجری سابق برنامه های کودک و نوجوان در قالب یک تبلیغ اسباب بازی در تلویزیون دیده می شود و البته خبری از ساخت برنامه جدید الهه رضایی نیست.

چهره و صدای الهه رضایی یادآور روزهای خوب کودکی در دهه 60 است. روزهایی که با وجود تلخی حوادث جنگ، شیرین ترین خاطرات را برای بچه های دیروز به جا گذاشت.

شاید به همین دلیل است که چند سال پیش، پس از سال ها دوری از تلویزیون، او و گیتی خامنه در برنامه ای به سبک گذشته – به نام «بچه های دیروز» – باعث شد خیلی ها پای تلویزیون بنشینند.

رضایی در سال 1389 پس از مدت ها بازی در نمایشی به نام «بچه های دیروز» را آغاز کرد که کارتون ها و برنامه های قدیمی برای تجدید خاطره روی آنتن می رفت.

وی استقبال از این نمایش را به دلیل خلأی که ​​مخاطب در نبود نمایش های مناسب و استاندارد کودک احساس می کند و همچنان به جستجوی همان خاطرات قدیمی می پردازد، دانست.

اما الهه رضایی پس از اجرای برنامه «بچه های دیروز» برخلاف گیتی خامنه، بار دیگر از عرصه بازیگری تلویزیون فاصله گرفت و حالا چهره او در قالب تبلیغات بازرگانی دیده می شود.

این تصمیم «الهه رضایی» همه را شگفت زده کرد!/ آیا واقعا او این کار را انجام داده است؟

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا