اخبار روز سینما

این بازیگر سوسن پرور با ژست عجیبش خبرساز شد + عکس

به گزارش پی ام آپ ; سوسن پرور با انتشار عکسی نادر از خود در اینستاگرام نوشت: روزهای سخت گذشت، درست مثل روزهای خوب، و من درسی را که باید یاد بگیرم، یاد گرفتم.

سوسن پرور نوشت:

آیا تا به حال از این زاویه به آسمان نگاه کرده اید؟ این دقیقا همان لحظه ای بود که نمی توانستم بایستم انگار قرار است پاهایت را گم کنی و به زمین بیفتی و تسلیم سرنوشت شوی.

چشمانم را که باز کردم، دیدم شاید غم زیادی در دلم موج می زند، اما آسمان هنوز زیباست. او هنوز پر از قدرت و قدرت است و بعد به خودم و قدرت درونی ام فکر کردم و دیدم هر کاری که می خواستم در زندگی ام انجام دهم.

شاید به بهترین شکل ممکن این کار را نکردم، اما مهم این است که می دانستم چگونه با آن کنار بیایم. و در آن لحظه تصمیم گرفتم جام را ترک کنم زیرا من یک پرورش دهنده سوسن هستم و امروز تمام قدرت بهشت ​​در قلب من است.

روزهای سخت گذشت همانطور که روزهای خوب گذشت و من درسی را آموختم که باید یاد بگیرم. من همیشه به زمین می خوردم و بلند می شدم اما این بار آسمون دستم را گرفت و بلندم کرد.

ژست عجیب سوزان پرور در خواب

Recent search terms:

  • https://rimino ir/blog/این-بازیگر-با-ژست-عجیبش-خبرساز-شد-عکس/

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا