اخبار روز سینما

خانم بازیگر اولین سفیر جهانی برند لوکس گوچی از هند!

آلیا بات، خانم بازیگر در حالی که برای اولین نقش خود در هالیوود آماده می‌شود، به عنوان اولین سفیر جهانی خانه مد گوچی از هند انتخاب شده است.

به گزارش پی ام آپ: آلیا بات بازیگر محبوب 30 ساله به عنوان اولین سفیر برند جهانی هند برای گوچی انتخاب شد.

به گزارش پی ام آپ، آلیا بات برای اولین حضور خود در هالیوود با فیلم «Heart of Stone» آماده می شود. این بازیگر 30 ساله که به عنوان اولین سفیر جهانی خانه مد گوچی انتخاب شده است، خود را “مفتخر” خواند.

آلیا بات با انتشار چند عکس دستاورد بزرگ خود را با هوادارانش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. این بازیگر درباره این همکاری نوشت:

من مفتخرم که نماینده خانه مد گوچی نه تنها در هند بلکه در صحنه جهانی است. میراث گوچی همیشه الهام بخش و و من را مجذوب خود کرده است. من مشتاقانه منتظر نقاط عطف بسیاری هستم که با گوچی ایجاد خواهیم کرد.”

تمجید از بازیگر زن

به محض به اشتراک گذاشتن این خبر عالی، شبکه های اجتماعی او مملو از پیام های تبریک شد. طرفداران و حتی دیگر ستارگان بالیوود شروع به تمجید از این بازیگر برای موفقیت بزرگ او کردند.

خانم بازیگر اولین سفیر جهانی برند لوکس گوچی از هند!

از افراد مشهوری که به این بازیگر 30 ساله تبریک گفتند می توان به آنوشکا شارما، جانهوی کاپور، وانی کاپور، نیتو کاپور، بیپاشا باسو و بومی پدنکار اشاره کرد.

از طرفی دوست صمیمی او آکانشا راجان نیز از آلیا تعریف کرد. او در قسمت نظرات این پست اینستاگرامی نوشت: من فقط در اینستاگرام هستم که هر روز از موفقیت شما شگفت زده می شوم.

درست مانند دیپیکا پادوکن و پریانکا چوپرا، آلیا بات نیز تلاش می کند راه خود را در هالیوود باز کند.

این دومین دستاورد بزرگ آلیا در سال جاری است. چند روز پیش، او اولین رویایی خود را در بزرگترین رویداد مد جهان، Met Gala انجام داد.

در عرصه حرفه ای، آلیا بات اولین حضور خود در هالیوود را امسال در فیلم «Heart of Stone» در کنار بازیگران مشهوری مانند گال گدوت و جیمی دورنان خواهد داشت.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا