اخبار روز سینما

اعتراف بازیگر محبوب در مورد دردساز شدن فالورهایش!

«آل فانینگ» بازیگر مطرح هالیوود در مصاحبه ای فاش کرد که تعداد فالوورهای اینستاگرام باعث حذف او از یک فیلم بسیار مهم شده است.

پس از انتشار مصاحبه آل، بسیاری از طرفداران دنیای ابرقهرمانی با انتشار توییتی مدعی شدند که«ال فانینگ»برای بازی در نقش «Phoenix Force در فیلم X-Men» حذف شده است.

اعتراف بازیگر محبوب در مورد دردساز شدن فالورهایش!

زیرا در سال 2017، «سوفی ترنر» در مصاحبه ای با پورتر مدعی شد که تعداد فالوورهای اینستاگرام او را بخشی از یک پروژه سینمایی بسیار بزرگ کرده است.

به گزارش پی ام آپ، وی در پاسخ به این سوال که آیا شما علاقه مند به پیوستن به فرانچایزهای بزرگ استودیوهای سینمایی هستید و این موضوع شما را تحت فشار قرار داده است؟

گفت: “من برای پیوستن به دنیای ابرقهرمانانی مانند مارول، جنگ ستارگان و… احساس فشار نمی‌کنم، این می‌تواند مفید باشد یا برعکس، آینده حرفه‌ای بازیگران را به خطر بیندازد، و بنابراین کمی ترسناک است.

در گذشته یک بار سعی کردم برای یک نقش ابرقهرمانی تست بازیگری بدهم، البته هرگز به شما نمی گویم چه فیلمی بود، اما یک پروژه سینمایی بسیار بزرگ بود که متاسفانه من را حذف کرد که بعدها شنیدم که دلیل اصلی حذف من از فیلم تعداد فالورهام در اینستاگرام بوده»

او ادامه داد: “من برای بازی در یک پروژه سینمایی بسیار بسیار بزرگ تست دادم. رقابت بین من و دختر دیگری بود. او فوق العاده با استعداد است و در مقایسه با من بازیگر بسیار بهتری است، اما من تعداد فالورهای خیلی بیشتری نسبت به اون داشتم و در نهایت نقش به من رسید!

می دانم که اصلاً منصفانه نیست، اما اکنون به بخشی از صنعت فیلم تبدیل شده است.”

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا