اخبار روز سینما

بازیگری که بخاطر خواهرش در جشنواره کن شرکت نکرد!

پی ام آپ – «پدرو پاسکال» بازیگر اصلی فیلم با وجود همه تبلیغاتی که در یک ماه گذشته برای حضور در جشنواره کن انجام داده بود، اما در 18 می در تمامی رویدادهای مربوط به فیلم عجیب غایب بود. آیین زندگی» در کن. او در جشنواره کن شایعاتی مبنی بر اختلافش با گروه فیلمبرداری را به راه انداخت.

به گزارش پی ام آپ، «تله‌موندو» روز گذشته با انتشار مطلبی اعلام کرد که پدرو پاسکال به پدرو پاسکال برای حمایت از خانواده‌اش از شرکت در فستیوال کَن انصراف داده و او هیچ مشکلی با عوامل فیلم ندارد.

به نقل از این رسانه فرانسوی پاسکال ترجیح داده تا بجای تبلیغ فیلم خود در فستیوال کَن در جشن فارغ‌التحصیلی خواهرش «لوکس پاسکال» شرکت کند.

.

این بازیگر اعتراف کرد که برای حمایت از خواهرم در کن شرکت نکرده است!

پس از انعکاس آخرین شایعات با انتشار چندین داستان، پدرو پاسکال تأیید کرد که برای حمایت از خانواده و خواهرش از جشنواره کن کناره گیری کرده است، زیرا جشنواره کن هر سال برگزار می شود، اما رویدادهای خانوادگی تکرار نمی شوند.

لوکس پاسکال، 30 ساله، هفته گذشته از مدرسه هنر جویلیارد فارغ التحصیل شد. او در سال ۲۰۲۱ در مصاحبه‌ای با مجله «Esquire» افشا کرد که یک ترنس است و برادرش «پدرو» اولین فرد در زندگی او بوده که این موضوع را پذیرفته و برای یافتن خود واقعی‌اش به او کمک فراوانی کرده است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا