اخبار روز سینما

اعتراف عجیب بازیکن فوتبال: از پرسپولیس متنفر هستم!

اعترافی عجیب از بازیکن سابق استقلال منتشر شده که طرفداران دو تیم را متعجب کرده. محسن فروزان که تجربه بازی در تیم هایی چون استقلال و تراکتور ا دارد در دو فصل اخیر زیر نظر امیر قلعه نویی در تیم گلگهر حضور داشت.

به گزارش پی ام آپ، تیم او همیشه در بالای جدول قرار داشت و همیشه سر زبان ها بود. اما عملکرد یک فصل آنها تحت الشعاع آخرین بازی فصلشان مقابل پرسپولیس قرار گرفت.

این بازی که در تعیین کننده قهرمانی لیگ برتر بود باعث شد بازی های دو فصل اخیر گلگهر سیرجان زیر و رو شود و به نوعی فراموش شود.

محسن فروزان در گفت و گو اخیرش در حاشیه دیدار با پرسپولیس و فصل پرفراز و نشیب که گل گهر سیرجان با حضور امیر قلعه نویی و پس از آن تجربه کرد صحبت های جالبی انجام داده است که بخشی از آن را در ادامه بررسی می‌کنیم.

– همانطور که مشخص است بعد از بازی با پرسپولیس کار سختی داشتید. شایعات تبانی به تیم شما و خودتان ضربه زد.

در عمرم چنین روزهایی را تجربه نکرده بودم. بعضیا واقعا اذیتم میکنند. چطور 10 سال اینقدر با پرسپولیس کور بودم و کل ورزشگاه به من فحاشی می کنند، اما من می آیم با این تیم تبانی می کنم تا قهرمان شویم؟آیا این عقلانی است؟ نظر شما چیست؟کدام آدم عاقلی این نظرات را دارد؟

مطمئن باش هیچ ایرانی مثل من از پرسپولیس متنفر نیست. چگونه می توانم با این تیم تبانی کنم تا قهرمان شوم؟

هدف من و همه دروازه بان ها این بود که یک بازی خوب برای قهرمانی یا کسب امتیاز داشته باشیم تا پرسپولیس قهرمان نشود، اما این اتفاق نیفتاد و بیشتر از همه ناراحت بودیم.

– زمانی که با پرسپولیس بازی می کردید، استقلال شانسی برای قهرمانی نداشت و فقط سپاهان می توانست قهرمان شود. با این حال دوست دارید کدام تیم قهرمان شود؟

او مطمئن بود که استقلال قهرمان نمی شود اما می خواست کاری کند که پرسپولیس قهرمان نشود و قبلاً در راه آهن این کار را کرده بود.

حالا می گویند تبانی؟ این در ذات و رفتار من نیست و هیچ بازیکنی در ایران چنین اتفاقاتی را تجربه نکرده است.

در تمام مسابقات لیگ برتر این افکار کثیف را از ذهن خود دور کنید.آیا باید کارم را برای تیم دیگری خراب کنم؟

استقلال در این نشست به صنعت نفت مرتبط شد. در آنجا طناب را به گردن انداخت و قهرمانی را از دست داد.همانطور که سپاهان در بازی با ملوان نتوانست نتیجه بگیرد.

اعتراف عجیب بازیکن فوتبال: از پرسپولیس متنفر هستم!

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا