اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

هوش مصنوعی به اینستاگرام خواهد آمد/ مشاهده جزئیات بیشتر

چت بات های مجهز به هوش مصنوعی تقریباً همه جا هستند و ظاهراً در آینده نزدیک به اینستاگرام، یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در جهان، می آیند. طبق آخرین اطلاعات، اینستاگرام در حال کار بر روی یک چت بات هوش مصنوعی است که احتمالا به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

اسکرین شات منتشر شده توسط منبعی به نام “الساندرو پالوزی” اطلاعاتی در مورد این چت بات ارائه می دهد. اطلاعاتی مانند امکان چت با 30 کاراکتر هوش مصنوعی مختلف.

چت بات اینستاگرام در راه است

با توجه بحث داغ چت بات ها، تعجبی ندارد که متا این فناوری را به اینستاگرام می آورد. در حال حاضر برخی از شبکه های اجتماعی مانند اسنپ چت مجهز به ربات های گفتگو هستند. البته همه کاربران از آن راضی نیستند. با در نظر گرفتن این موضوع، اینستاگرام باید با احتیاط بیشتری به این موضوع فکر کند.

اینستاگرام به زودی به چت ربات هوش مصنوعی مجهز می شود

با توجه به اسکرین شات ارسال شده، چت بات اینستاگرام می تواند به سوالات پاسخ دهد و همچنین به شما مشاوره دهد. کاربران ظاهراً می توانند از یکی از 30 کاراکتر مختلف برای چت با ربات چت استفاده کنند. در واقع اینستاگرام می خواهد 30 شخصیت هوش مصنوعی را در اختیار کاربران قرار دهد تا بتوانند بهترین کاراکتر را برای گفتگو پی ام آپ کنند.

یکی دیگر از ویژگی هایی که چت ربات شبکه اجتماعی متا ارائه می کند کمک به شما در نوشتن پیام های بهتر است. در واقع این چت بات به خلاقیت شما کمک می کند.

در حال حاضر، ما نمی دانیم اینستاگرام از چه مدل هوش مصنوعی برای چت بات خود استفاده می کند، اگرچه متا، شرکت مادر این شبکه اجتماعی، چندین مدل زبان عالی دارد که می تواند بهترین ها را در آنها به نمایش بگذارد.

اینستاگرام به این خبر واکنشی نشان نداده است. با این حال پالوزی تا به امروز چندین ویژگی این شبکه اجتماعی را به درستی تبلیغ کرده است. بنابراین، به احتمال زیاد در آینده شاهد اضافه شدن یک چت بات به این پلتفرم خواهیم بود. به خصوص از آنجایی که چت ربات هایی مانند ChatGPT بسیار محبوب هستند.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا