اخبار فناوری و تکنولوژی

پیشنهاد جالب ایلان ماسک: استفاده از قارچ توهم زا!

گجت نیوز: اپل اخیراً در جریان رویداد WWDC 2023 از هدست واقعیت ترکیبی مورد انتظار خود به نام Vision Pro رونمایی کرد.این هدست با قابلیت های چشمگیر خود نه تنها طرفداران اپل، بلکه بسیاری از حامیان فناوری را نیز خوشحال کرده است. اکنون که تب گفتگو درباره این محصول جدید کوپرتینویی داغ شده، ایلان ماسک مانند همیشه در توییتر به موضوع روز پرداخته است. ایلان ماسک پیشنهاد می کند به جای هدفون اپل ویژن پرو با قیمت سرسام آور 3500 دلار از یک قارچ توهم زا استفاده کنید.

شوخی ایلان ماسک در مورد هدفون اپل ویژن پرو

هدست ویژن پرو دارای مجموعه ای از ویژگی های متفاوت است. برای مثال کنترل برنامه ها به سادگی با حرکات چشم و حرکات دست یکی از این ویژگی هایی است که در مقدمه ویدیو شاهد آن بودیم. یا حتی امکان تماشای فیلم با صدای فراگیر حس حضور در دنیای فیلم را به کاربر القا می کند. البته با ورود به جزئیات این هدست می توان به نوآوری در طراحی آن پی برد.

ایلان ماسک قارچ توهم زا را پیشنهاد کرد

اکنون ایلان ماسک با انتشار ویدئویی از طریق حساب رسمی توییتر خود، تجربه عمیق کار با هدفون اپل ویژن پرو را با مصرف قارچ های توهم زا یا قارچ های روانگردان مقایسه کرده است. این نوع قارچ ها به دلیل ترکیبات روانگردانی مانند سیلوسایبین و سیلوسین باعث تغییراتی در وضعیت هوشیاری فرد می شوند. جالب است بدانید که ایلان ماسک در سال 2018 زمانی که در پادکست معروف Joe Rogen ظاهر شد، ماری جوانا را در مقابل دوربین امتحان کرد. واقعیتی بحث برانگیز که منجر به سقوط ارزش سهام تسلا و نگرانی سهامداران این شرکت از رفتار ماسک شد.

هدفون اپل ویژن پرو در اوایل سال 2024 با قیمت 3500 دلار در ایالات متحده عرضه می شود و در آینده در مناطق دیگر نیز در دسترس خواهد بود. به گفته اپل، این هدست واقعیت ترکیبی، مانند آیفونی که محاسبات موبایلی را متحول کرد، عصر جدیدی از محاسبات را آغاز خواهد کرد. نظر کاربران اخبار گجت در مورد هدست واقعیت ترکیبی اپل چیست؟

پ

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا