اخبار ارز دیجیتال

نظریه جدید ایلان ماسک، سرمایه گذاری در ارز دیجیتال را به هیچکس توصیه نخواهم کرد!

طبق گزارش پی ام آپ باهم به بررسی مقاله جدید ایلان ماسک می پردازیم : سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را به هیچ کس توصیه نمی کنم!

ایلان ماسک در بیانیه اخیر خود اعلام کرد که روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنید و من به کسی توصیه نمی کنم که کل سرمایه خود را روی Dogecoin بگذارد.

ایلان ماسک مدت‌هاست که به عنوان حامی اصلی Dogecoin شناخته می‌شود و حتی چندی پیش لوگوی توییتر را به لوگوی این پروژه ارز دیجیتال تغییر داد، اما اکنون در یک رویداد این مرد ثروتمند دنیای فناوری بالاخره طنز را ترک کرده است. جدی روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنید صحبت کرده بود

ایلان ماسک نیز در همین کنفرانس اعلام کرد که Dogecoin ادامه خواهد داشت محبوب ترین ارز دیجیتال او در نظر گرفته می شود زیرا او نازترین است و البته سگ دارد. با این حال وی بار دیگر تاکید کرد که ابراز علاقه شخصی نباید به عنوان عاملی برای تشویق کاربران به سرمایه گذاری در این پروژه تلقی شود.

من سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را توصیه نمی کنم!

مدیرعامل تسلا که به صورت مجازی در کنفرانس وال استریت ژورنال حاضر شد، درباره سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال گفت: “من به کسی توصیه نمی کنم که ارز دیجیتال بخرد یا کل سرمایه خود را روی دوج کوین بگذارد.”

این یکی از معدود مواردی است که ماسک از شخصیت معمولی خود در شبکه های اجتماعی و به طور جدی فاصله گرفته است. سرمایه گذاران ارز دیجیتال هشدار داده است.

روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنید

شایان ذکر است که Dogecoin احتمالاً اولین ارز دیجیتالی بود که در سال 2013 به صورت شوخی طراحی شد. این پروژه همیشه در سال های اخیر طرفداران زیادی داشته است و ارزش بازار آن اکنون بیش از 10 میلیارد دلار است. ماسک نیز چند سالی است که از این پروژه حمایت می کند و حتی در شنبه شب زنده از خود با عنوان «پدر دوج» یاد کرده است.

در همین راستا، طرفداران دوج کوین و فعالان بازار ارزهای دیجیتال نیز به ایلان ماسک و اظهارات او نگاه می کنند و هر بار که وی توییتی در مورد این ارز دیجیتال منتشر می کند، قیمت این ارز دیجیتال به شدت بالا و پایین می شود.

این امر به حدی افزایش یافته است که چندین سرمایه گذار در این بازار از ماسک به دلیل کلاهبرداری در تغییر قیمت دوج کوین شکایت کردند. با این حال، ایلان ماسک به حمایت از دوج ادامه داده است. اگرچه او اکنون به صراحت گفته است که هیچ توصیه ای برای سرمایه گذاری در این پروژه ندارد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا