اخبار ورزشی

ایران 2 – فرانسه 2 / بازی پشت درهای بسته!

مرحله مقدماتی مسابقات لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۳ گروه مردان با حضور 16 تیم از با حضور ۱۶ تیم کانادا، آمریکا، آرژانتین، ایتالیا، کوبا، آلمان، هلند، برزیل، ژاپن، فرانسه، چین، ایران، لهستان، صربستان، بلغارستان و اسلوونی در گروه مردان از 16 تا 21 خردادماه ادامه خواهد داشت. تیم والیبال ایران که پنجمین حضور خود در این دوره از مسابقات را پشت سر خواهد گذاشت، روز پنجشنبه 20 خردادماه عازم ناگویا محل برگزاری هفته اول این رقابت ها شد و ظهر امروز یکشنبه 23 خرداد در دیداری تدارکاتی به مصاف فرانسه رفت.

در این دیدار که از ساعت 16:50 به وقت ژاپن در سالن جی تک ناگویا برگزار شد، بهروز عطایی تمامی شاگردان خود را مقابل حریف محک زد؛ البته دو مربی درخواست کردند که این دیدار پشت درهای بسته و بدون تماشاگر برگزار شود وترکیب شروع‌کننده بازی اعلام نشود.

در ست اول تیم ایران شروع خوبی داشت اما در ادامه فرانسه به بازی برگشت و موفق شد دو ست اول را با همان نتیجه 25 بر 23 به سود خود به پایان برساند. شاگردان بهروز عطایی در ست دوم هماهنگی لازم را به دست آوردند و با اختلاف یک امتیاز بازی را پیش بردند تا این دیدار با نتیجه 25 بر 21 به سود تیم والیبال ایران به پایان برسد.

تیم والیبال مردان ایران در ست چهارم با سرویس های خوب سیدمحمد موسوی و امیر اسفندیار شاگردان آندره جیانی را شکست داد و با نتیجه 25 بر 22 پیروز این ست شد. دو مربی توافق کردند که این مسابقه، چهار سته به پایان برسد و تیم ها نقاط قوت و ضعف خود را  درک کنند و برای حضور در لیگ ملت ها ۲۰۲۳ آماده شوند.

به گزارش پی ام آپ، تیم والیبال ایران در اولین دیدار خود در هفته اول لیگ ملت ها ۲۰۲۳ سه شنبه 15 خرداد از ساعت 14:10 به مصاف ژاپن میزبان هفته اول این رقابت ها می روند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا