اخبار روز

امضای توافق نامه ایران و روسیه/ ساخت کشتی با همکاری ایران و روسیه

ایران، روسای جمهور دو کشور ایران و روسیه دیروز در گفت‌وگوی تلفنی درباره گسترش روابط تجاری و همکاری‌های اقتصادی بین کشورها تاکید کردند که در این راستا توافقنامه بین شرکت‌های کشتیرانی منعقد شده است. جمهوری اسلامی ایران و باشگاه همگرایی کریدور شمال-جنوب در روسیه زیر نظر نماینده رئيس جمهور روسیه 20 هواپیما می‌سازد و می‌خرد کشتی اتهام عمومی امضا شد.

بر این اساس، طرفین توافق کردند که سرمایه‌گذاری مشترکی را برای خرید و ساخت یک شناور، برای حمل و نقل کالا در کریدورهای ترانزیتی شمال – جنوب و شرق – غرب از مبدا و مقصد کلیه بنادر روسیه راه‌اندازی کنند. بر اساس این قرارداد، تامین محموله مورد نیاز بر اساس اصول و اهداف گروه کشتیرانی و استفاده از ظرفیت ها و منابع طرفین برای انجام حمل و نقل، خرید و ساخت ترکیبی در دستور کار کشتی ها قرار خواهد گرفت. وی امروز در حاشیه نمایشگاهی به نام «فورم کازان» است که نمایشگاهی برای عرضه محصولات حلال و نوعی همکاری بین کشورهای اسلامی توسط مدیرعامل گروه کشتیرانی جمهوری امضا شده است ایران اسلامی و رمضان عبدالطیپوف، نماینده رئیس جمهور روسیه و رهبر باشگاه همگرایی کریدور شمال-جنوب وارد شد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا