عمومی

ایران در بین قدرت های برتر جهان در تولید تجهیزات دفاع هوایی

سردار سرتیپ پاسدار علیرضا الهامی شامگاه جمعه در مراسمی محلی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در طول سال‌های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف از جمله علم و فناوری و غیره به دستاوردهای برجسته‌ای دست یافته است.

وی به نسخه ارتقا یافته سامانه موشکی دفاعی باور-373 بومی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: ایران به سامانه پیشرفته پدافند هوایی دست یافته است که قادر است اهداف دشمن را در برد بیش از 300 کیلومتر منهدم کند.

سردار الهامی در بخشی دیگر از سخنان خود به جنگ هیبریدی دشمنان علیه کشور اشاره کرد و افزود: بخشی از هدف جنگ هیبریدی که علیه کشور در حال راه اندازی است، به حاشیه راندن پیشرفت ها و موفقیت های به دست آمده در این جنگ است. کشور.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی و سیاسی همواره هدف مستکبران جهان بوده است، گفت: نه تنها این کشورها نتوانسته اند قدرت دفاعی برجسته ایران در جهان را خدشه دار کنند، بلکه همچنین کشور در این سال ها به دستاوردهای برجسته ای دست یافته است.

الهامی افزود: نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بهره‌گیری از مدرن‌ترین فناوری‌های پدافندی روز دنیا، با اتکا به کادر متخصص و متعهد خود، آماده مقابله با تمامی تهدیدات خارجی علیه کشور است.

MA/5650679


Source

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا