اخبار روز

کولاک ایران خودرو با 207 برای زنان/ عکس

به گزارش پی ام آپ ، آپکو که زیرمجموعه ایران خودرو برای تیونینگ و سفارشی سازی محصولات این گروه صنعتی است، به تازگی نسخه جدیدی از 207 را با نام پژو 207 بانوان به نمایش گذاشته است.

پژو 207 خانم ها در واقع نسخه ویژه ای از پژو 207 رنگارنگ است که توسط APCO سفارشی شده است و هم از نظر ظاهر و نمای داخلی و هم از نظر امکانات دستخوش تغییراتی شده است. این خودرو در حال حاضر نمونه برداری است، اما مشتریان ممکن است در آینده ای نه چندان دور این نسخه را سفارش دهند.

207

پژو 207 مولتی کالر نسخه ای ویژه از 207 بود که توسط شرکت خودروسازی ایران به 207 تبدیل شد تا ظاهر آن از نظر بدنه دو رنگ به روز شود. در ابتدای عرضه به بازار، این خودرو با وجود تجهیز به موتور TU5 پلاس و گیربکس شش سرعته اتوماتیک AT، به دلیل استفاده ملایم از رنگ قرمز در بدنه خودرو، خیلی زود از بازار خارج شد. آنطور که انتظار می رفت نبود ، مورد استقبال مشتریان قرار نگرفت. این مورد تا امروز ادامه دارد و پژو 207i MC نسخه اتوماتیک سقف شیشه ای مجهز به موتور TU5 plus و گیربکس 6 سرعته ATحدود ۱۵۰ الی ۲۰۰ میلیون تومان اختلاف قیمت در بازار دارد که صرفا بخاطر نوع رنگ آمیزی بدنه آن است.

پژو ۲۰۷ بانوان بر اساس پژو ۲۰۷ مولتی کالر شکل گرفته است با این تفاوت که آپکو این بار ستون های A و B و بخشی از ستون C را نیز به رنگ قرمز درآورده است و به نظر می رسد این اقدام در ظاهر خودرو نسبت به نسخه استاندارد مولتی کالر، تاثیر بهتری داشته است. اما کار به همینجا ختم نمی شود. آپکویی ها برای اینکه نشان دهند این خودرو ویژه بانوان است، لوگوی شیر نصب شده روی سپر جلو و صندوق عقب را به نگین های سواروسکی مزین کرده اند. اقدامی که الحق جذبه شیر را از آن گرفته است و گویی شیر نگون بخت، به اپیلاسیون رفته و سپس… ! …بگذریم.

وارد اتاق ماشین می شویم. در این قسمت از نگین های سواروسکی برای دستگیره درب از داخل، چارچوب دریچه های تهویه، قاب دور مانیتور، قاب دسته دنده و بند دور توییتر درهای جلو و صندلی ها استفاده شده است. روکش چرم در دو رنگ (صورتی-مشکی) در نظر گرفته شده است.

یعنی استفاده از نگین های سواروسکی در داخل کابین باید دید که تا چه اندازه مورد پسند خانم هاست؟!

اما از نظر امکانات پژو 207 بانوان تغییرات مثبت و قابل توجهی داشته است. این خودرو مجهز به دوربین 360 درجه و رادار نقطه کور و همچنین کلید SOS می باشد که در صورت بروز هرگونه حادثه یا مشکل راننده و هر یک از سرنشینان می توانند با فشردن این کلید مستقیماً با مرکز پیام ایران خودرو ارتباط برقرار کنند. و از این طریق می توانند کمک بخواهند.

مشخصات فنی این خودرو.

همانطور که گفته شد پژو 207 بانوان بر اساس پژو 207 چند رنگ ساخته شده است و این بدان معناست که 207 بانوان به موتور TU5 پلاس با حداکثر قدرت خروجی 113 اسب بخار و حداکثر گشتاور 144 نیوتن متر در کنار موتور 6 مجهز شده است. -گیربکس اتوماتیک سرعتی موتور TU5 plus دارای فناوری پمپ روغن متغیر، سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ ورودی، ساختار تزریق سوخت جدید و غیره است. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو حدود 7.41 لیتر در صد کیلومتر است و از سوی دیگر شتاب صفر تا صد این خودرو در 12.6 ثانیه ثبت شده است.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا