اخبار روز سینما

اولین پوستر‌ رسمی فیلم کمدی No Hard Feelings منتشر شد ! [+تاریخ اکران]

فیلم No Hard Feelings یکی از مورد انتظارترین فیلمهای سال پیش روست و به تازگی اولین پوستر رسمی فیلم No Hard Feelings به تازگی منتشر شد.

پوستر سینمایی No Hard Feelings به کارگردانی جین استاپنیتسکی با نام رسمی اولین پوستر فیلم No Hard Feelings، اخیرا به انتشار رسیده و با پخش اولین پوستر فیلم بدون احساس سخت جزئیات دیگری از این فیلم نیز منتشر شد.

اولین پوستر رسمی فیلم No Hard Feelings

بدون احساسات یا No hard feelings یک فیلم کمدی جنسی است که به زودی اکران آن به سر می‌رسد. این فیلم به کارگردانی جین استاپنی تسکی بر اساس فیلمنامه‌ای که او با همکاری جان فیل No Hard Feelings اندرو بارت فلدمن منتشر شد. متیو برودریک، لورا بنانتی، ناتالی مورالس، اسکات مک آرتور و ایبون ماس باکراک در نقی می‌شوند. بدون احساسات سخت.

در ادامه می‌توانید اولین پوستر فیلم بدون احساس سخت را ببینید:

اولین پوستر فیلم No Hard Feelings
اولین پوستر رسمی فیلم No Hard Feelings
اولین پوستر فیلم No Hard Feelings

اولین پوستر فیلم بدون احساس سخت

داستان فیلم در مونتاوک، نیویورک می‌گذرد، جایی که مدی، راننده اوبر که ازخورٴ تصریح با ورشکستگی است، یک پست غیرعادی کریگزلیست را می‌پذیرد. کاریان جدید او والدینی هستند که متوجه شده‌اند و پسر نوجوان نادان هستند اما از نظر گروه‌های انسانی به زنان، قرار گرفتن با زنان یا داشتن رابطه جنسی وجود ندارد. در ازایوک ریگال، او خواستار می‌کند که دوست دختر پسرشان شود، با مغز او آشنا شو ک مک کند تا به زندگی بزرگسالی بپیوندد.

در اکتبر 2021، اعلام شد که سونی برنده یک کمدی بسته با درجه R بسیار رقابتی با حماجر4ت ج تهیه کننده ستاره و کارگردان Gene Stupnitsky در مقابل استودیوهای اپل، نتفلیکس، و یونیورسال نتهیه یک اکران انحصاری در سینما است. لارنس، الکس ساکس، مارک پروویسیرو، نائومی اودنکرک، و جاستین پولسکی به عنوان یک خدمت می‌کنند در حالی که استاپنیتسکی فیلمنامه را با جان فیلیپس نوشت. در ژوئیه 2022، گزارش شد که سونی با این فیلم رو به جلو حرکت خواهد کرد در 16 ژو23 آوئنا 2022 هد شد.

در سپتامبر 2022، اندرو بارت فلدمن به عنوان نقش اول مرد به بازیگران پیوست، در حال ک ی و متیو برودریک به عنوان والدین آن شخصیت ها شدند. ایبون ماس باچرخ نیز به بازیگران پیوست. در اکتبر 2022، ناتالی مورالس و اسکات مک آرتور به بازیگران پیوستند.

عکاسی اصلی در سپتامبر 2022 در مکان های مختلف شهرستان ناسائو در نیویورک، مانند ینت لوک اوت، لارنس و یونیوندیل آغاز شد. ایستگاه ماهیگیری تد واقع در پوینت لوک اوت به شکلی شبیه اسکله مونتاوک شرق ساخد ه ک تبر، تولید صحنه‌هایی را در لیگ حیوانات ساحلی شمالی آمریکا در پورت واشنگتن گرفت.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا