اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

همراه اول برترین روابط عمومی در «روابط رسانه ای» و «روابط عمومی دیجیتال»

روابط عمومی اولین شرکت در دهمین جشنواره روابط عمومی ستاره ایران با کسب بالاترین امتیاز، لوح ویژه «روابط رسانه ای» را دریافت کرد و به عنوان بهترین روابط عمومی در بخش روابط عمومی دیجیتال معرفی شد.

به گزارش پی ام آپ به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، روز شنبه 30 اردیبهشت ماه ماه 1402، «دهمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران» (به مناسبت روز ملی روابط عمومی) با حضور جمعی از مدیران، کارشناسان و اساتید روابط عمومی ایران و مجموعه ای از اساتید بین المللی در تالار شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

در بخش معرفی برترین های روابط عمومی ایران، اولین شرکت روابط عمومی بالاترین امتیاز را از ارزیابی های علمی و تخصصی کسب کرد و جایزه ویژه «روابط رسانه» را دریافت کرد.

همچنین طبق جمع بندی و حکم هیئت داوران، روابط عمومی همراه اول در سال 1401 به عنوان “روابط عمومی برتر” در رشته “روابط عمومی دیجیتال” معرفی شد و شایسته دریافت لوح و تندیس از این جشنواره شد.

در این اقدام پیام آن گرت ابرزوا، رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) به مناسبت روز ملی روابط عمومی ایران نیز قرائت شد.

وی در بخشی از پیام خود بیان کرد: روابط عمومی در عصر ارتباطات یک ضرورت تلقی می شود و موفقیت سازمان ها، ادارات و شرکت ها و ماندگاری آنها در زمینه ها و فعالیت ها به عملکرد روابط عمومی وابسته است. . ”

بر اساس تعریف رئیس IPRA از «روابط عمومی»، این حوزه یک روش مدیریت تصمیم گیری است که وظیفه ایجاد روابط و علایق بین سازمان ها و مخاطبان آنها از طریق انتقال اطلاعات از طریق روش های ارتباطی اخلاقی و قابل اعتماد را بر عهده دارد. تعریف به عناصر «تصمیم گیری»، «ایجاد روابط عمومی سودمند متقابل»، «اطلاعات» و «اخلاق» بستگی دارد.

در همین راستا روز سه شنبه 26 اردیبهشت ماه، دو کارگاه آموزشی روابط عمومی با عنوان «روش های تبیین و تأمل در روابط عمومی» و «مهارت های گفتاری، دیداری و شنیداری در روابط عمومی» به صورت مجازی برگزار شد.

گفتنی است، روابط عمومی همراه اول در راستای برنامه راهبردی این اپراتور و با هدف تحقق رویای دیجیتال، با برقراری ارتباط در رسانه های دیجیتال و ارائه خدمات به ذینفعان، سعی در تقویت ارتباط خود با مشترکان و رسانه ها داشته است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا