اخبار روز سینما

اولین فرزند ستاره هری پاتر بدنیا آمد

دنیل رادکلیف ، که بیشتر نقشش در سری فرانچایز هری پاتر شناخته می شود، خبری را مبنی بر بدنیا آمدن اولین فرزند ستاره هری پاتر را منتشر کرد.

خبر پدر شدن دنیل رادکلیف یکی از مهم‌ترین اخبار چند روز گذشته است که برخی روزنامه‌های خارجی آن را ساپو رت می‌کردند و اکنون طبق اخباری که از روزنامه‌های اسکای نیوز منتشر می‌شود. به دنیا آمدن بازیگر هری پاتر تأييد شده است.

هنوز خود این بازیگر، خبر پدر شدن بازیگر نقش هری پاتر را نمی توان گفت، اما اینکه زن او حامله باشد تا چند روز آینده خبر رسمی آن به انتشار برسد، بعید نیست.

بدنیا آمدن اولین فرزند ستاره هری پاتر

بدنیا آمدن اولین فرزند ستاره هری پاتر، پدر شدن دنیل رادکلیف

دنیل رادکلیف، که به خاطر نقش نمادینش در نقش هری پاتر می‌شناسد، برای اولین بار با دوست دختر طولانی مدت خود، آرین دارک، خبر پدر شدنش را منتشر کرد. این زوج روز دوشنبه در شهر نیویورک در حال قدم زدن با نوزادشان دیده شدند.

دانیل با پوشیدن ماسک و کلاه بیسبال، در حالی که یک کالسکه آبی را هل می‌داد، یک هودی و شلوار جین خاکستری به تن داشت، دیده شد. آرین دارک نیز آن را غیررسمی نگاه داشت.

به دنیا آمدن بازیگر هری پاتر

لطفا توجه داشته باشید:

بدنیا آمدن اولین فرزند ستاره هری پاتر, پدر شدن دنیل رادکلیف
پدر شدن بازیگر نقش هری پاتر، بدنیا آمدن اولین فرزند ستاره هری پاتر

دنیل در مصاحبه قبلی با نیوز ویک، اشاره می‌کند که می‌خواهند فرزندان آینده‌اش در اطراف صحنه فیلم باشند، اما نمی‌خواهند آن‌ها مانند آنها مشهور شوند. او گفت:

من نمی‌خواهم برای فرزندم شهرت داشته باشم. دکورهای فیلم مکان‌های فوق‌العاده‌ای هستند. اوقات فراغت می‌توان برای بچه‌ها فوق‌العاده باشد، اما واقعاً جنبه شهرت را دارد که باید به هر قیمتی از آن انجام شود.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا