اخبار روز سینما

اولین عکس از برنامه مهمونی ایرج طهماسب [+عکس]

در حالی که فصل دوم برنامه مهمونی با اجرا و کارگردانی ایرج طهماسب خودش را مهیای عید نوروز می‌کند اولین عکس از برنامه مهمونی ایرج طهماسب منتشر شد.

مجموعه مهمونی برندی است که ایرج طهماسب از ابتدای 1401 در شبکه نمایش اجرا و کارگردانی‌اش را برعهده گرفت و سبک مجموعه عروسکی خود شخصیت‌های تازه وارد قالب گفت‌وگو گفت‌وگو با چهره‌ها کرد کرد کرد کرد. عکس از مهمونی به تازگی به انتشار رسید.

بیشتر بخوانید:

بازگشت بچه و پشه!

اولین عکس از برنامه مهمونی

این مجموعه فروردین سال 1401 از طریق نمایش خانگی در مخاطب مخاطب که ترکیبی از شخصیت‌های مختلف عروسکی و کاراکترهای نمایشی داشت.

در میان عروسکی بچه با صدای هوتن شکیبا و با صدای کاظم سیاحی بیشتر مورد توجه واقع شد و حتی در مجموعه هم در نبود شخصیت‌ها وارد حاشیه شد. فصل دوم مهمونی از دو پلتفرم فیلیمو و نماوا منتشر خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر:

اولین تصویر از مهمونی

اولین تصویر از برنامه مهمونی

طهماسب سال‌ها برند کلاه قرمزی برای مخاطبان تلویزیون مجموعه بود و این اولین او در شبکه خانگی بود که با اقبال مخاطب مواجه شد.

صفحه مجازی برنامه دقایقی پیش از پوستر این برنامه رونمایی نوشت: «در روز های باقیمانده به فصل جدید سریال مهمونی رونمایی پوستر نوید خبرهای خوشی است که در راه راه است. مهمانی به ایرج طهماسب و تهیه‌کنندگی حسن خدادادی، حضور کاراکترهای محبوب و دوستداشتنی‌اش، نوروز 1402 میهمان شماست.

در توضیحات این برنامه آمده است این سریال بعد از عید نیز ادامه خواهد داشت هر هفته یک قسمت منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا