اخبار خودرو

اولین شرایط فروش آریزو 6 جی تی اعلام شد

اولین شرایط فروش آریزو 6 جی تی اعلام شد

شرکت مدیران خودرو، اولین شرایط فروش آریزو 6 جی تی اعلام کرد این خودرو به صورت نقد و اقساط به فروش می رسد.

به گزارش خودرو آخر، مدیران خودرو در اولین شرایط فروش فینیکس آریزو 6 جی تی قیمت مصوب یک میلیارد و 462 میلیون تومان است. در این شرایط فروش خودروهایی با مدل های 1402 و 1403 به فروش می رسد و مشتریان می توانند این سدان اسپرت را در رنگ های سفید و مشکی خریداری کنند. موعد تحویل Phoenix Arizo 6 GT 90 روز کاری می باشد. همچنین حداقل پیش پرداخت برای خرید اقساطی این سدان مونتاژ شده 60 درصد اعلام شده است.

نام ماشین قیمت مصوب (تومان)
فینیکس آریزو 6 جی تی ۱٫۴۶۲٫۰۰۰٫۰۰۰

فینیکس آریزو 6 جی تی به یک موتور 1.6 لیتری توربوشارژ با تزریق مستقیم سوخت (TGDI) مجهز به خروجی های فنی 197 می باشد اسب بخار قدرت و 290 نیوتن متر گشتاور قدرت را از طریق گیربکس 7 سرعته ثبت می کند کلاچ دوبل به چرخ های جلو منتقل می شود و این مشخصات فنی دقیقاً مانند سایر خودروهای فونیکس است. Premium FX و تیگو 8 پرو نیز دیده شد. با این حساب با سدان قدرتمندی طرف هستیم که شتاب 0 تا 100 را در 7.6 ثانیه طی می کند.

از جمله ویژگی های Arizo 6 GT می توان به موارد زیر اشاره کرد. 6 ایربگ ده نقطه ای، سیستم کمکی ترمز، سیستم کنترل پایداریسیستم کنترل کشش، ترمز اضطراری خودکار، نگه داشتن خودکار، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، کروز کنترل تطبیقیرادار هشدار برخورد عقب، پرتو بالا خودکار، سنسور نور، سنسور باران، دوربین ثبت رویداد، شارژر بی سیم، دوربین 360 درجه، سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک، ترمز دستی برقی، آمپر دیجیتال عقب، اندروید اتو، سیستم استارت در Uphill، رادار نقطه کور، رادار حرکت بین خطوط ، رادار هشدار برخورد از جلو ، هشدار خروج از خط و … و با این امکانات Arizo 6 GT می شود. یکی یکی از آپشن ترین سدان های این رده قیمتی است.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا