اخبار ورزشی

برگزاری اولین جلسه کمیته جوانان AFC با حضور میرشاد مجدی!

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، اولین جلسه کمیته جوانان کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز دوشنبه 8 خردادماه با حضور 12 نفر به صورت آنلاین برگزار شد. در این جلسه که به ریاست کوزو تاشیما، رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن و دیگر اعضا ازجمله میرشاد ماجدی به‌عنوان نماینده ایران برگزار شد درباره برنامه‌ها و شرح وظایف کمیته فنی آسیا بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

از نکات مهم این جلسه نظارت، هماهنگی و همکاری با کمیته های جوانان، مردمی و آموزش و پرورش است. درباره فعالیت‌های این کمیته‌ها در کمیته فنی آسیا صورت‌گرفته و پس از ارائه به کمیته اجرایی AFC، به جهت تصویب و ارائه به کشورهای عضو ارسال خواهد شد.

به گزارش پی ام آپ، این کمیته یکی از مهم‌ترین کمیته‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا است که علاوه بر بررسی و تصمیم‌گیری فنی در مورد کمیته‌های مذکور، در خصوص مسابقات مردان و زنان نیز به بحث و تبادل نظر می‌پردازد و در نهایت جمع‌بندی خود را به کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال می‌کند تا تصمیم‌گیری و ادامه روند اجرای قانون درباره موضوعات مطرح شده صورت پذیرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا