اخبار روز سینما

اولین تیزر فصل دوم سریال Yellowjackets منتشر شد

دیکاپریو تا قدمی از دست دادن نقشـش در تایتانیک رفته است: طبق گفته های جیمز کامرون »کارگردان فیلم محبوب محبوب محبوب محبوب محبوب محبوب محبوب محبوب محبوب محبوب محبوب محبوب محبوب کارگردان کارگردان تایتانیک (تایتانیک 1997). این مجله اخیراً مصاحبه ای با جی‌کیو انجام و در آن توضیح داد که در ابتدا دیکاپریو درخواست برای اجرای یکی از صحنه‌های فیلم را رد کرده است و حتی تقریباً نقش را از دست داده است.

جیمز کامرون این مصاحبه گفته: «یه جلسه با برگزاری و بعدش قرار یه آزمون بازیگری با دوربین، جلسۀ جالبی بود چون من توی اتاق کنفرانسـم نشسته بودم و منتظر اون بودم و یهو اطرافـم رو کردم و کلی زن زن منتظر دیکاپریو بودن. خیلی خنده دار بود.”

. در زمانی که کامرون این تست را برای دیکاپریو انجام می‌دهد، بوده است.

جیمز کامرون ادامۀ حرف هایش گفته است: «اون چند روز برگشت و من هم دوربین آمادۀ فیلمبرداری کرده بودم، خبر نداشت که قراره تست بده. فکر می کنم فقط قراره یه جلسه دیگه داریم تا کیت رو ببینه. بعد از من خیلی خب، بریم توی اتاق که من چندتا دیالوگ آماده کرد و ظبطـشون کرد و بعد اون گفت یعنی منظورت اینه من اجرا کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ منم گفتم آره و در جوابم گفت من اجرا نمی کنم. من هم باهاش ​​دست دادم و گفتم ممنون که آمدی.»

این کارگردان داشته که در همین لحظه دیکاپریو از فیلمـش کنار بگذار اما به پیش کامرون برگشته و گفته است “وایسا وایسا وایسا. یعنی اگه اجرا نکنم نمیتونم نقش رو بگیرم؟ و کامرون در جواب او گفته است «اوه آره، بیخیال. این یه فیلم خیلی بزرگه که دو سال از عمر من رو بگیره. اما تو خیلی راحت موقعی که من دارم پس تولید فیلم رو انجام میدم میری تا فیلم ه. برای همین نمیخوام بخاطر تصمیم اشتباه توی انتخاب بازیگر گند بزنم به فیلمم. پس یا باید اجرا کنی یا نقش رو نمی گیری.»

کامرون در حرف هایش گفته است: بعد از اینا اومد، خیلی منفی شده اما موقعی که اکشن رو اون تبدیل به به. اونا اجرا رو انجام دادن و من گفتم خیلی خب، این همون بازیگریه که میخوام.”

فیلم تایتانیک در زمان خودش رکورد پر فروش ترین فیلم را زد. این فیلم در حال حاضر در لیست پر فروش ترین فیلم ها با فروشی 2.2 میلیارد دلاری رتبثر سارد .

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا