اخبار ورزشی

توافق چلسی با پوچتینو برای انتخاب سرمربی!

به گزارش پی ام آپ، مائوریسیو پوچتینو او پس از انتخاب به عنوان سرمربی جدید چلسی، اولین تصمیم بزرگ خود را گرفته است و نمی خواهد ژائو  را پس از پایان قرارداد قرضی‌اش‌، در جمع آبی‌ها نگه دارد. پس از انتشار این خبر توسط مارکا، انریکه سرزو، رئیس اتلتیکومادرید تأیید کرد که مهاجم پرتغالی، به اسپانیا بازخواهد گشت.

او گفت: “حقیقت این است که نمی‌توانم صحبت‌هایم با ژائو را به شما بگویم. ما دیروز مکالمه‌ای با هم داشتیم، سرمربی جدید چلسی این پسر را دوست ندارد. فعلاً هیچ برنامه خاصی نداریم، فلیکس درحال‌حاضر بازیکن اتلتیکو مادرید است.”

این مهاجم در 16 بازی برای چلسی 4 گل به ثمر رساند در حالی که که آبی ها تراز منفی به جا گذاشتند و کمترین امتیاز تاریخ لیگ خود را کسب کردند. این بازیکن پرتغالی تنها در 7 بازی در لیگ برتر به میدان رفته است.گفته می‌شود دیگو سیمئونه هم به او علاقه‌ای ندارد.

یکی از دلایل اینکه پوچتینو نمی خواهد فلیکس را به صورت قرضی،به خدمت بگیرد، ممکن است این باشد که آبی‌ها قبلاً برای جذب کریستوفر انکونکو از لایپزیگ توافق کرده‌اند. به نظر می‌رسد او اولین بازیکنی باشد که تابستان امسال در استمفوردبریج معارفه می‌شود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا