اخبار روز سینما

اولین تریلر فیلم Insidious: The Red Door منتشر شد !

فیلم Insidious: The Red Door یکی از مهم‌ترین فیلم‌های ترسناک سال 2023 می‌باشد که بلاخره اولین اولین تریلر فیلم Insidious The Red Door منتشر شد.

فیلم Insidious: The Red Door جدیدترین نسخه فرانچایز ترسناک Insidious است که چندی پیش، تریلر رسمی جدیدترین فیلم Insidious عنوان تحت تریلر رسمی Insidious The Red Door منتشر شد. جدیدترین تریلر Insidious The Red Door تمام جزئیات را مانند تاریخ انتشار این فیلم را نیز فاش می کند.

اولین تریلر فیلم Insidious The Red Door منتشر شد !

تریلر رسمی جدیدترین فیلم Insidious

Insidious: The Red Door فیلمنامه‌ای از اسکات تیمز از داستانی از خالق سریال لی وانل است.

این فیلم دنباله مستقیم Insidious (2010) س Insidious: Chapter 2 (2013) از نظر زمانی عمل می‌کند. تای سیمپکینز ویلسون، اندرو آستور و رز برن نقش‌های خود را در این فیلم تکرار میندک. Insidious: The Red Door قرار است در تاریخ 7 ژوئیه 2023 توسط Sony Pictures Releasing.

جدیدترین تریلر Insidious The Red Door

در ادامه می‌توانید تریلر رسمی Insidious The Red Door را ببینید:

پس از اکران Insidious: The Last Key در سال 2018، امکانات Blumhouse Productions را برای تولید فیلم های آینده در این فرانسه د، از جمله کراس اوور با سری Sinister . در اکتبر 2020، استودیو اعلام کرد که ویلسون کارگردانی و بازی در فیلم جدید را برشٯ عهداه و تیمز فیلمنامه را بر اساس داستانی نوشته وانل می‌نویسد.

در فوریه 2022، ویلسون بررسی کرد که فیلمبرداری اصلی، در آگوست 2022 آغاز شد و پیاگد مک کلندون، سینکلر دانیل و هیام عباس به بازیگران پیوستند، و همچنین رز بیرن تایی گشته است. در 22 آگوست 2022، ویلسون فاش کرد که فیلمبرداری به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا