اخبار روز سینما

اولین تریلر فصل دوم سریال Invincible منتشر شد

اولین تریلر فصل دوم سریال Invinc منتشر شد: فصلی که می‌بینید تعداد زیادی از پخش ایل ش شکست ناپذیر (شکست ناپذیر) می گذرد طرفداران این سریال مشتاقانه منتظر شنیدن درمورد فصل دوم این سریال انیمیشنی ؛ ; خبر خوب این طرفداران این است که بلاخره از فصل دوم این سریال است که می توانید آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید.

این انیمیشن بزرگان از روی کامیکی به همین نام اثر رابرت کرکمن کرکمن ، ، کوری واکر واکر واکر واکر واکر واکر واکر واکر واکر واکر واکر کرکمن

شکست‌ناپذیر داستان پسر به نام مارک را روایت کند، مارک یک پسر کاملاً به این معنی است که پدرش «نولان» قوی‌ترین ابرقهرمان زمین می‌باشد؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ مدت کوتاهی از تولد هفده مارکت، او به توسعه دادن قدرت خود می کند و با کمک یاد می گیرد که چگونه از آن استفاده می کند.

در این مارک را می بینیم که اعلام می کند در طول این مدت کار بر روی فصل دوم این بوده است و کمی از مراحل تولید را برای ما توضیح می دهم.

از مجموعه ای که در این انیمیشن سریالی ایفای نقش می تواند اشاره کرد به: «استیون این»، «سث روگن»، «ساندرا اوه اوه اوه اوه اوه اوه اوه اوه اوه اوه اوه اوه اوه اوه اوه اوه اوه اوه اوه اوه اوه اوه اوه اوه اوه اوه اوه اوه اوه اوه اوه اوه اوه»، «کریس» دیامان توپولوس، جیسون منتزوکس، ملیس جو و گری دلیسل.

در انتهای تریلر منتشر شده اعلام می شود فصل دوم این سریال در سال ۲۰۲۳ پخش خود را آغاز خواهد کرد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا