اخبار روز سینما

اولین تریلر سریال پنگوئن منتشر شد. دنیای مخوف جنایتکاران گاتهام! [+فیلم]

ما سعی کردیم در مقاله اولین تریلر سریال پنگوئن منتشر شد. دنیای مخوف جنایتکاران گاتهام! [+فیلم] نیاز شما را برآورده کنیم چون نیاز است تا از اخبار روز با خبر باشید و همچنین خوشحال خواهیم شد که نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اولین تریلر سریال پنگوئن منتشر شد. سریال پنگوئن شرکت برادران وارنز و در ژانر جنایی است که داستانی و متفاوت را می‌دهد.

شرکت برادران وارنر اولین تریلر سریال پنگوئن را منتشر کرد. سریال The Penguin که مدتی مراحل فیلمبرداری و ساخت آن توسط شرکت برادران آغاز شد، اولین اولین تریلر آن منتشر می شود. در این صجنه‌هایی از دنیای زیرزمینی جنایتکاران شهر به نمایش گذاشته شده است که در نوع خود بی‌نظیر است.

بیشتر بخوانید: تاریخ عرضه بازی ارباب حلقه‌ها برای موبایل اعلام شد [+تریلر]

اولین تریلر سریال پنگوئن منتشر شد

مدتی می‌شود که مراحل فیلمبرداری و تولید سریال پنگوئن در شهر آغاز شده و اکنون در جدیدترین سینما و تلویزیون، تیزر تریلر سریال پنگوئن منتشر شده است. به مناسبت رونمایی از شبکه مکس که در واقع نسخه جدید شبکه HBO Max و پس از تبدیل شدن با دیسکاوری پلاس است، شاهد تصاویری رسمی از سریال و همچنین از پشت صحنه سریال هستیم که در آن دنیای زیر زمینی جنایتکاران جنایتکاران شهر گاتهام گاتهام فیلم بتمن متمتع است که طبق داستان سریال The Penguin روی با بازی کالین فارل است. و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

سریال پنگوئن بخشی از بتمن مت ریوز است که مت ریوز در آن حضور خواهد داشت. عوامل شیل. این سریال قرار است در ۸ قسمت تولید و از شبکه HBO Max پخش می شود.

مراحل فیلم‌برداری تولید سریال پنگوئن در حدود ۵ تا ماه طول کشید که زوبل، کارگردان فیلم The Hunt و سریال Mare of Easttown کارگردانی ۲ قسمت اول آن را بر عهده گرفت.

کالین فارل نقش پنگوئن ، کریستین میلیوتی در نقش سوفیا ، کلنسی براون در سالواتوره مارونی ، رینزی فلیز ، کلی ، ددرا اوکانل ، شهره آغداشلو ، تئو تئو روسی ، مایکل زیگن ، جیمز و اس کوکات از جمله بازیگرانی هستند که پنگوئن هستند. و به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین طبق طبق منتشر شده در سریال پنگوئن ممکن است بازگشت رابرت پتینسون، بازیگر بروس وین ملقب به بتمن نیز باشد.

سریال پنگوئن در سال ۲۰۲۴ از شبکه مکس پخش خواهد شد. همچنین فیلم The Batman – Part II در تاریخ ۳ اکتبر ۲۰۲۵ (۱۱ مهر ۱۴۰۴) اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اولین تریلر سریال پنگوئن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با پی ام آپلود در میان قرار.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا