اخبار روز سینما

اولین تریلر رسمی قسمت سوم مجموعه فیلم‌های The Equalizer منتشر شد

تشکر بازیگر دوستان از همبازی اش: به نظر می رسد که «متیو پری» و «جنیفر انیستون» به علانا علاوده یای واقعی هم دوستان هم بوده اند. متیو پری بازیگر نقش “چندلر بینگ” در سریال محبوب فرندز (دوستان). به خصوصی جنیفر انیستون.

کلیپ دو دقیقه ای از این مصاحبه بر روی اینترنت قرار گرفته است و در قسمتی از آنم می گویند «بعدش جنیفر بهت گفت که ما دونیم که مشروب می خوری» و پرمی در جو ره، تصور رو بکن چقد لحظه. ترسناکی بوده است. و ادامه می دهد “اون بیشتر از همه دستش رو برای کمک به سمتم دراز کرد. من واقعاً بابتـش ازش سپاسگزارم.»

در قسمت دیگری از این کلیپ دو دقیقه ای می بنیم که او در مورد نقطه ای از اعتمیادب ص که در تنها یک روز ۵۵ ویکودین، زاناکس، متادون و یک بطری کامل ودکا را مصرف می کند. او در قسمتی از این صحبت ها می گوید: «باید همیشه دورم پر از آدم می بود، اما بیش از ٪ درصد تنها بودم و هیچکس رو به جز مواد فروش نمی دیدم».

این بازیگر همچنین می گوید که در طول مبارزه اش با اعتیاد جنیفر انیستون تنها کب٩ کسی لاش به کمک کند و مابقی بازیگران این سریال هم برای کمک به او تلاش می کنند.

این بازیگر در این مورد می گوید: «اونا خیلی با درک و صبور بودن. مثه قضیه پنگوئن ها می مونه. توی طبیعت وقتی یه پنگوئن مریض میشه یا آسیب می بینه بقیه پنگوئن ها دورش جمع ش و نگه می دارن و تا وقتی که اون کامل خوب بشه و بتونه راه بره این کار رو انجام میدن. تیم بازیگری این سریال همچین کاری رو برای من کردند.”

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا