اخبار روز سینما

اولین تریلر رسمی فیلم The Pope’s Exorcist با بازی راسل کرو منتشر شد

دومین تریلر فیلم Knock at the cabin منتشر شد: یکی از فیلم هایی که قرار است در سال منتشر شود و همگی ما منتظر آن باشیم. در کلبه را بزن (در کابین ضربه بزنید) با بازی «دیو باتیستا» می باشد؛ شرکت بعدی «یونیورسال» دومین تریلر فیلم را منتشر کرده است که آن را در انتهای این پست مشاهده کنید.

چه می کنید اگر روزی یکی در خاندان را بزنید و از شما بخواهید که منظور نجات دنیا یکی از خانواده تان را قربانی کنید؟؟ حرف آن ها را می توان مطمئن کرد یا تمام توان خود را از خانواده تان مراقبید؟ این سوال دقیقاً همان سوالی است که این تریلر جدید مطرح می کند.

این فیلم یک خانواده سه نفره را روایت می کند که در یک کلبه دور در حین تعطیلات توسط چهار گروگان گرفته می شوند. گروگان گیران از آن ها می خواهند برای جلوگیری از آخرالزمان فداکاری نهایی را انجام دهند.

از بازیگرانی در این فیلم ایفای نقش می کنند توان اشاره کرد به: «دیو باتیستا»، «جاناتان گروف گروف،، بن الدریج الدریج الدریج الدریج الدریج الدریج گروف گروف گروف»

کارگردانی و نویسندگی این فیلم توسط «ام نایت شامالان» ساخته شده است که از آثار دیگر اولد (قدیمی 2021) اشاره کرد؛ این فیلم در تاریخ ۳ فوریه سال ۲۰۲۳ پخش خود را در سینماها آغاز خواهد کرد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا