اخبار روز سینما

اولین تریلر رسمی فیلم Mandalorianمنتشر شد

تیزر جدید فصل سوم سریال Mandalorian منتشر شد: همانطور که احتمالا می دانید بالاخره انتظار به پایان می رسد و تا ساعاتی دیگر فصل سوم این سریال فوق العاده جذاب خواهد بود. (مندلورین ) پخش خود را آغاز خواهد کرد و به همین مناسبت توییتر رسمی این سریال تیزر جدیدی را برای این فصل منتشر کرده است که در انتهای این مطلب مشاهده می کنید.

در این تیزر جدید بیش از هر چیز شاهد یکی از جذاب ترین شخصیت های این سریال یعنی «بیبی یودا» هستیم و برخی از صحنه های جذابی که قرار است در این فصل ببینیم.

در مجموعه کتاب های Boba Fett، مرد ماندالوریایی به کمک Boba Fett می آید و به او کمک می کند تا موقعیت خود را به عنوان Daimyo of Tatooine حفظ کند. در همین حال، لوک اسکای واکر از گروگو می خواهد که بین آموزش جدی و بازگشت به دین جارین یکی را انتخاب کند و گروگو گزینه دوم را انتخاب کند. در پایان سریال Boba Fett، ماندو و گروگو با هم به سفر می روند.

فصل سوم سریال Mandalorian درباره سفری است که در آن دین جارین باید به «منابع زندگی» واقع در سیاره ماندالور برود تا افتخاری را که با برداشتن کلاه ایمنی از دست داده بود، پس بگیرد و دوباره یک ماندالوریایی شود. در این شکل او باید وارد نبرد با دیگر ماندالوری ها شود.

فصل سوم سریال مندلورین هشت قسمت خواهد بود و از جمله بازیگرانی که در این فصل بازی می کنند می توان به «پدرو پاسکال» “کتی اسکاف”؛ “کارل ویترز”؛ “امی سداریس”؛ امیلی پرستو و جیانکارلو اسپوزیتو اشاره کرد.

پخش فصل سوم این سریال قرار است از اول مارس 2023 آغاز شود.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا