اخبار روز سینما

اولین تریلر رسمی فیلم One Day As A Lion با بازی جی کی سیمونز منتشر شد

«بیلی ایکنر» نویسندۀ فیلم کمدی و عاشقانه (برادران) درمورد فروش فیلمش در روز های اول اکرانش کرده است در این مورد گفته شده است: “افراد دگر جنس گرا ویژه در بخش های خاصی از کشور از دیدن این فیلم فیلم امتناع کرده است.”

بیلی ایکنر بر نویسندگی، در این فیلم ایفای نقش و همچنین تهیه را بر درمان است ؛ ؛ ؛ او در رسمی خودش نوشته است به فیلم-ش افتخار می کند و همچنین درمورد مخفیانۀ مخفیانۀ مردم در میان نوشته می شود: “دیشب توی لس آنجلس یواشکی وارد یکی از سینماهایی که درحال درحال اکران فیلم هست تمام بلیط فروش رفته رفته رفته رفته بود. تماشاگران فیلم اول تا آخر قهقه می زدند در سالن سالن شدید منفجر منفجر و احتمال ها وقتی داشتن سالن سالن خارج شدند اشک اشک هاشون رو پاک پاک می کردند. واقعاً جادویی بود. و واقعاً به این فیلم افتخار می کنم.»

اینکر همچنین داد: «متاسفانه این دنیایی که توش زندگی می کند با وجود نقدهای درخشان و نمرات فوق العاده ای که این فیلم دریافت کرده باز هم افراد افراد جنس گرا را به ویژه بخش هایی از کشور از دیدن امتناع می کنند. این نامید کننده اما خب چه میشه کرد.»

این فیلم اولین با موضوع همجنس گرایی است که توسط استودیوی فیلمسازی بزرگ یعنی یونیورسال پیکچرز پیکچرز به نمایش در آمده و اولین فیلمی است که تمام بازیگران آن همجنس همجنس گرا هستند.

این فیلم در آفیس این آخرین هفته با شکست بزرگی شد و نمایش ۳۳۵۰ سینما تنها ۴، ۸ میلیون فروش و در جایگاه چهارم جدول باکس باکس آفیس آفیس قرار گرفت. این فیلم بودجۀ ۲۲ میلیون دلاری است و توجه به فروش نامیدکننده‌اش برای رسیدن به سوددهی با مشکل مواجه خواهد شد.

با این فیلم موفق شده است که نظر را به خود جلب کند همچنین در نظرسنجی به نظر می رسد که بینندگان نظر مثبتی درمورد این فیلم دارند. یونیورسال پیکچرز است که تبلیغات دهان به دهان ماندگار در این فیلم سینماها برای چندین هفتۀ دیگر کمک کنند.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا