اخبار روز سینما

اولین تریلر رسمی فیلم No Hard Feelings با بازی جنیفر لارنس منتشر شد

نیکول به جدید جدید HBO پیوست: سریالی که از نیکول کیدمن کیدمن در گذشته در دو سریال گذشته خبر می دهد. دروغ‌های کوچیک بزرگ (دروغ های بزرگ کوچک) و فروپاشی (لغو) با شبکه «اچ‌بی‌هاو» همکاری داشته‌اید. خبر خوب این است که طبق گزارش «ددلاین» این بازیگر درحال همکاری دوباره با این شبه است.

پرستار بچه کامل. این سریال از روی رمانی فرانسوی به همین نام به قلم «لیلا سلیمانی» اقتباس خواهد شد. این اثر در سرتاسر جهان فروش بسیار خوبی داشته است.

در این زوجی را می بینیم که دو فرزند دارند و مادر این دو فرزند قصد دارند کارش را به دلیل دلیل دایه ای که به ظاهر بی عیب و نادرست است را به کار می گیرند. هر چند که بیشتر این خانواده به این دایه مطمئن است کند حسادت ، خشم و شوم بیشتر در این دایه به رشد می کند که منجر به پایانی غیر منتظره منتظره می شود.

می شود رمانی که توسط منقدین گفته شده است از یک داستان واقعی که در ۲۰۱۲ اتفاق افتاده است، در آن حادثه دو خواهر و برادر برادر ۲ و ۶ ساله توسط شان به قتل است.

این سریال تک توسط «مایا ارسکین ارسکین ارسکین ارسکین ارسکین ارسکین ارسکین ارسکین ارسکین شد و کیدمن به ساخت ارسکین ارسکین ارسکین ارسکین ارسکین ارسکین ارسکین ارسکین ارسکین ارسکین

تا زمان این خبر در تاریخ ۸ بهمن سال هیچ اطلاعات دیگری در سریال به بیرون درز پیدا نکرده است.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا