اخبار روز سینما

اولین تریلر رسمی فیلم Monster منتشر شد ! [+تاریخ اکران]

اولین تریلر رسمی فیلم Monster به کارگردانی کورئدا و با بازی ساکورا آندو منتشر شد که می‌توانید آن را انجام دهید.

فیلم هیولا ژاپنی از فیلم‌های فیلم‌های 2023 اثر هیروکازو کورئدا و نقش آفرینی ساکورا آندو و ناگایاما ایتا. خیرا تریلر فیلم Moster با عنوان اولین تریلر رسمی فیلم هیولا به انتشار رسید.

اولین تریلر رسمی فیلم Monster

اثر جدید کوریدای خود را در بخش مسابقه فستیوال فیلم کن که تاریخ 16 تا 27 می 2023 (26 اردیبهشت 66 خرداد 1402) برگزار می‌شود، تجربه می‌کند. این فیلم در تاریخ ۱۴۰۲/۳/۱۲ یا ۲ ژوئن 2023 در سینماهای ژاپن به روی پرده خرمد .

در ادامه می‌توانید اولین تریلر رسمی فیلم هیولا را ببینید:

اولین تریلر رسمی فیلم هیولا

تریلر هیولا کارگردانی هیروکازو کورئدا همزمان با راهیابی این به هفتاد و ششمین جشنواره کن رونمایی. این فیلم در مسابقه جشنواره جایزه نخل طلا رقابت می کند.

یوجی ساکاموتو فیلم‌ها و بهترین طلاق و یک و مثل یک دسته گل عاشق را در کارنامه نویسنده این فیلم همینطور کوریدا برای اولین بار از سال ۱۹۹۵ فیلمی بر اساس نویسنده‌های دیگر دارد.

نویسندگی این توسط یوجی ساکاموتو صورت گرفته و فیلمبرداری از ریوتو کوندو و کنندگی آن بر درمان کنجی یامادا و گنکی کاوامورا بوده است. همچنین شرکت‌های متفاوتی از شرکت‌های توهو و Gaga Corporation آن را خواهند کرد.

ساکورا آندو ایتا ناگایاما، سویا کوروکاوا، هیناتا، میتسوکی تاکاهاتا، آکیهیرو کاکوتا، ناکامورا و یوکو تاناکا از بازیگران فیلم سینمایی هیولا خواهند بود و همچنان از داستان فیلم فیلم دیگری منتشر می شود.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا