اخبار روز سینما

اولین تریلر رسمی فیلم Kandahar با بازی جرارد باتلر منتشر شد

تریلر فیلم فیلم Kandahar با بازی جرارد باتلر شد: تمام طرفداران اکشن می دانند که وقتی «جرارد باتلر» تهیه کننده و بازیگر یک فیلم باشد می توان پیش بینی بینی کرد که قرار است به تماشای یک اکشن جذاب بنشینیم،، از این بازیگر. می توان به فیلم بلیط (هواپیما 2023) اشاره کرد و فیلم جدید او با نام قندهار (Kandahar 2023) قرار است تا مدتی منتشر شود و بعداً اولین رسمی این فیلم منتشر شده است که آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید. با پی ام آپلودز همراه باشید.

 

در خلاصه این فیلم آمده است: زمانی که یک ماموریت لو می رود، یک سازمان سیاه به همراه مترجمـش ​​از دست های ویژه افغانستان فرار می کند.

 

از مجموعه ای که در این فیلم ایفای نقش کرده اند می توان اشاره کرد: «جرارد باتلر»، «اولیویا مای بارت بارت»، «ربکا کالدر کالدر کالدر کالدر کالدر کالدر کالدر کالدر کالدر بارت کالدر کالدر کالدر کالدر»»

 

کارگردانی این فیلم و هیجان انگیز توسط «ریک رومن وو وو وو وو آمریکایی شده است که از آثار او می توان به فیلم فیلم فیلم فیلم فیلم به به فیلم فیلم به به به به به به به به فیلم فیلم فیلم به به به به به گرینلند (گرینلند 2020) اشاره کرد.

 

این فیلم مورد انتظار در تاریخ ۲۶ می سال ۲۰۲۳ اکران خودش را در سینمای آغاد کن.

 

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا