اخبار روز سینما

اولین تریلر رسمی فیلم Fast X منتشر شد

لیلا حاتمی در خارج از ایران بیشتر به دلیل در فیلم جدایی نادر از اصفر فرهادی نوروزیان می شناسد با جدید مهدی نوروزیان نوروزیان نوروزیان نوروزیان نوروزیان نوروزیان نوروزیان نوروزیانزمانی در ابدیت) به زودی به صحنه های جهانی باز خواهد گشت. با پی ام آپلودز همراه باشید

مهدی نوروزیان کارگردان بریتانیایی ایرانی تبار است که در ۱۹۹۹ برای ساخت فیلم «کشتن جو» نامزد دریافت جایزۀ فیلم کوتاه اسکار شد و بعد از فیلم بلند بلند لئو ۲۰۰۲ ۲۰۰۲ ۲۰۰۲ ۲۰۰۲ ۲۰۰۲ ۲۰۰۲ ۲۰۰۲ ۲۰۰۲ و بعد از این دو فیلم اون به کارگردانی تبلیغات مختلف در این کار فرد برجاشیته. چندی پیش نوروزیان برای ساخت دومین فیلم بلندش بعد از دو دهه به ایران بازگشت.

فیلم داستان مریم با بازی لیلا حاتمی را روایت می کند؛ سعید همسر محبوب مریم به شکل مرموزانه ای ناپدید شده است. مریم و ۱۲ ساله اش در بلاتکلیفی مانده و به این امید زنده بودن و برگشتنش نشسته اند. وحید برادر عاشق مریم می شود و می خواهد با ایفای نقش سرپرست خانواده اسرار در زندگی مریم حضور داشته باشد. که همین زندگی مریم را پیچیده تر می کند.

لیلا حاتمی درمورد این فیلم گفته: «ما نمی دانیم که سعید مُرده و یا فقط ما را به دلیرلی ت. نوروزیان در فیلمـش به عمد به این جزئیات نپرداخته است. چیزی که درمورد این فیلم جالبه اینه که در این فیلم دو دنیای موازی داریم یکی از مسائل تجربی و مشکلات مریم بعد از رفتن همسرش و مربوط به زندگی اجتماعی ای مریم دوم باید بهش بپردازد و جنبه های اجتماعی این زندگی که با آداب آداب و سنن سنن ایران گره است.

فیلمنامه این مشترکاً توسط نوروزیان، سپیده قربانی علی اصغری نوشته شده است فیلمبرداری این فیلم به مدت ۸۷ در تهران، قشم، ورزنه و مازندران انجام شده است. تاریخ پخش و یا اکران این فیلم هنوز مشخص نشده است.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا