اخبار روز سینما

اولین تریلر رسمی فیلم Dune Part Two منتشر شد ! [+تاریخ اکران]

خیرا اولین تریلر رسمی فیلم Dune Part Two به کارگردانی دیوید لینچ با انتشار در فضای مجازی از هواداران خود را بیش از پیش چشم به انتشار گذاشته است.

بعد از مدت ها انتظار، تریلر جدید قسمت دوم فیلم تلماسه با عنوان اولین تریلر رسمی فیلم Dune 2 منتشر شده که بسیار زیاد در فضای مجازی غوغا به پا کرده و تریلر فیلم Dune Part 2 مخاطبین خود را مشتاق‌تر از قبل کرده‌اند.

اولین پوستر رسمی فیلم Dune Part Two

اولین تریلر رسمی فیلم Dune Part Two

اولین تریلر رسمی فیلم Dune 2

Dune: Part One ولین تریلر برای دنباله حماسه علمی تخیلی دنیس ویلنوو منتشر شد. الین تریلر فیلم Dune: Part Two ه را در نقش پل آتریدس، پسر دوک لتو آتریدس فقط نشان می دهد، که اکنون دشمن ز مان، خانه هارکونن در میان قبایل بومی فرمن آراکیس از خانواده‌اش مخفی شده است. این فیلم در تاریخ 1402/08/12 اکران منتشر خواهد شد.

تریلر با پل، پوشیده از کت و شلوار عکاسی فریمن آغاز می‌شود و به زندایا توضیح می‌دهد که اگر شن‌ها آب بودند، آراکیس چگونه می‌شد. قبل از صحبت کردن به فلورانس پیو در مورد پل و خطراتی که ممکن است برای امپراتوری انجام شود، می‌کند. فید -راوتا هارکونن.

اولین تیزر رسمی فیلم Dune Part Two منتشر شد

در ادامه می‌توانید اولین تریلر رسمی فیلم Dune Part Two را ببینید:

اولین تریلر رسمی فیلم Dune 2

Dune: Part Two، دیو باوتیستا، دیوید دستمالچیان، خاویر باردم، استفن مک‌کینلی هندرسون و شار لوت رمپلینگ را باز می‌گرداند که قرار است نقش‌های خود را در فیلم اول تکرار کنند. کریستوفر واکن و فلورانس پیو نیز به ترتیب در نقش شادام چهارم، امپراطور بشریت و دخترش پرنسس ایرولان، به بازیگران فیلم خواهند پیوست.

تلماسه یا Dune یک فیلم آمریکایی در ژانر علمی تخیلی حماسی به کارگردانی دنی ویلنوو در سال ۲۰۲۱ منتشر شد. ویلنوو فیلم‌نامه این فیلم را به همراه اریک راث و جان اسپیتز بر اساس رمانی به همین نام فرانک هربرت به نگارش درآورده است. بعد از فیلم تلماسه (۱۹۸۴) به کارگردانی دیوید لینچ، این دومین اقتباس سینمایی از این رمان است. تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، اسکار آیزاک، جاش برولین، استلان اسکاشگورد، دیو با تیستا، استیون مک‌کینلی هندرسون، زندایا، دیوید دستمالیان، چانگ چن، شارون دانکن-بروستر، شارلوت رمپلینگ، جیسون موموآ و خاوگان باردم.

داستان فیلم در آینده‌ای دور و در سیاره‌ای به نام آراکیس رخ می‌دهد که به خاطر طبیعت بیابانی خود به تلویزیون مشهور شده‌است. این سیاره که تنها منبع ماده‌ای ارزشمند است، آوردگاهی برای نزاع نژادی مخ تلف می‌شود.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا