اخبار روز سینما

اولین تریلر رسمی فیلم A Haunting in Venice منتشر شد

تی جدید فیلم The Flash منتشر شد: گزارش که حتماً در جریان هستید، فیلم فلش (The Flash 2023) حالا بعد از انتشار اولین تریلر، تیزری از این فیلم منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این پست مشاهده کنید. با پی ام آپلودز همراه باشید.

در این فیلم “بری آلن” و یا همان فلش را می بینیم که برای جلوگیری از قتل مادرش در زمان سفر می کند و این سفر باعث تغییر ناپذیری در جدول زمانی می شود. بری پس از این اتفاق از بتمن، سوپرمن، سوپرگرل و ابرقهرمانان دیگر کمک می گیرند تا ج هان را از دست «ژنرال زاد» که دوباره احیا شده نجات دهند و همه چیز را به حالت اول بازگردانند.

مواردی که در ابتدا اشاره به گذشته تریلر کامل و رسمی این فیلم منتشر شده است که می توانید آن را از اینجا مشاهده کنید، این تریلر را می توان یکی از بهترین تریلرهای تمام دوران فیلم های ابر قهرمانی دانست، این تریلر طرفداران فیلم های ابرقهرمانی را به شدت مشتاق کرده است.

و اما تیزر جدید، بعد از دیدن تریلر کامل این فیلم شاید فکر نکنم یک تیزر کوت اهه ما را مشتاق کند، اما این تیزر نیز تریلر یکی از بهترین فیلم های ابرقهرمانی را می دهد.

از جمله بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند می توان اشاره کرد به: «ازرا میل ر» در نقش «بری آلن». ” مایکل کیتون ” در نقش ” بتمن ”؛ «بن افلک» در نقش «بتمن»؛ «ساشا کالی» در نقش «سوپرگرل»؛ «مایکل شنون» در نقش «ژنرال زاد»؛ «ران لیوینگستون» در نقش «هنری آلن»؛ “ماریبل ودو” در نقش “نورا آلن” و “کرسی کلمونس” در نقش “آیریس وست”.

احتمالاً در لیست بازیگران متوجه شدید که دو بار نام بتمن آورده شد و این یک اشتب اه تایپی یا چیز دیگری نیست، مایکل کیتون و بن افلک در این فیلم نقش دو ورژن متفا و از بتمن را بازی می کنند.

این فیلم قرار است در تاریخ ۱۶ ژوئن سال ۲۰۲۳ اکران خودش در سینما را آغاز کند

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا