اخبار روز سینما

اولین تریلر رسمی سریال Liaison منتشر شد

گودزیلا سال به سینماها می آید: اگر طرفدار ژانر باشید حتماً می بینید که ۳ نوامبر «روز گودزیلا» نام دارد و وقتی اسم گودزیلا می آید سخت است که به یاد یاد «توهو» نیوفتاد است. توهو یک تهیه کننده و پخش فیلم و ژاپنی می باشد که سازندۀ اصلی فیلم های گودزیلا است. از محصولات این شرکت می شود گودزیلا (گودزیلا 2014) اشاره کرد.

طبیعی بود هم این شرکت روز گودزیلا را گرفت و در کنار شادی پرداخت، اما شرکت یک غافل گیری بزرگ را هم برای طرفدارانـش تدارک تدارک دیده است.

این شرکت در این روز اعلام کرد که سال آینده فیلم جدید گودزیلا اکران خواهد شد. و حتی شوکـه کننده تر از این خبر این است که این شرکت حتی تاریخ اکران را هم اعلام کرد. این فیلم در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۲۳ اکران می شود، یعنی دقیقاً یک سال دیگر.

این قسمت مجموعه فیلم های گودزیلا را «تاکاشی یامازاکی یامازاکی یامازاکی یامازاکی یامازاکی یامازاکی یامازاکی یامازاکی یامازاکی یامازاکی یامازاکی یامازاکی یامازاکی یامازاکی یامازاکی یامازاکی یامازاکی یامازاکی یامازاکی یامازاکی یامازاکی یامازاکی یامازاکی یامازاکی یامازاکی یامازاکی یامازاکی یامازاکی یامازاکی یامازاکی یامازاکی یامازاکی یامازاکی یامازاکی یامازاکی یامازاکی یامازاکی یامازاکی یامازاکی یامازاکی یامازاکی یامازاکی یامازاکی یامازاکی یامازاکی یامازاکی یامازاکی یامازاکی یامازاکی یامازاکی یامازاکی یامازاکی یامازاکی یامازاکی یامازاکی یامازاکی یامازاکی یامازاکی یامازاکی و این ۳۰ مین فیلم فیلم این مجموعه خواهد بود. به همراه این خبر بنری را که در بالای این پست می بینید هم در توئیتر رسمی گودزیرلا قراٳ.

ادامه اطلاعاتی درمورد داستان این فیلم به بیرون درز پیدا نکرده است.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا