اخبار روز سینما

اولین تریلر رسمی سریال Ahsoka منتشر شد ! [+جزئیات]

بر اساس جدیدترین اخبار سینما تلویزیون و همچنین در حاشیه مراسم جنگ ستارگان، آخرینا اولین تریلر رسمی سریال Ahsoka منتشر شده است.

آخرینا با انتشار تریلر سریال Ahsoka با عنوان اصلی اولین تریلر سریال Ahsoka اطلاعات جدیدی از سریال منتشر شده است. لوکاس فیلم در برنامه جشن جنگ ستارگان تریلر سریال رسمی آسوکا را به آن رساند که در آن شاهد ماجراجویی‌های جدید آسوکا با نقش‌آفرینی داوس هستیم.

اولین تریلر رسمی سریال Ahsoka

آسوکا یا مجموعه تلویزیونی آمریکایی است که توسط فاورو و دیو فیلونی برای شبکه دیزنی پلاس ساخته شده است. این مجموعه بخشی از فرنچایز جنگ ستارگان است. همچنین اسپین‌آفی مجموعه مندلورین است که شخصیت آسوکا تانو آن و دیگر رسانه‌های جنگ ستارگان حضور دارند. این سریال در آگوست ۲۰۲۴ یا مرداد/شهریور ۱۴۰۳ از شبکه دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

در ادامه می‌توانید تریلر رسمی سریال آسوکا را ببینید:

اولین تریلر سریال Ahsoka

در این آسوکا تانو که با سابین رن و سیندولا قرار است برای مقابله با آن چه که اخیرا آن را کرده است، مقابله کند.

همچنین این شخصیت در دیگر اسپین‌آف مندلورین یعنی کتاب بوبا فت حضور داشته‌است. رزاریو داوسون بار دیگر نقش آسوکا تانو را ایفا می‌کند. این شخصیت برای مجموعه انیمیشن جنگ ستارگان: جنگ‌های کلون اولین حضور لایواکشن او در فصل مندلورین ساخته شد. ساخت مجموعه‌های مشخص بر این شخصیت در دسامبر اعلام کرد که داوسون این را ایفا کرده و فیلونی را از ساختن شخصیت، به عنوان نویسنده مجموعه مجموعه اعلام اعلام می‌کند. پیتر رمزی یک قسمت آن را کارگردانی می کند. مراحل فیلمبرداری در اوایل ماه مه ۲۰۲۲ آغاز شد.

رزاریو داوسون هایدن کریستنسن، ناتاشا لیو بوردیزو و اسفندی از دیگر بازیگران این سریال.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا