اخبار روز سینما

اولین بحران رابطه هانده ارچل و دوست پسرش هاکان سابانجی

اولین بحران رابطه هانده ارچل و دوست پسرش هاکان سابانجی، بعد از آن خانواده هاکان این ارتباط را تایید نکردند، توسط خبرنگاران ترک گ زارش شد.

بحران رابطه هانده ارچل و دوست پسرش

اختلاف هانده ارچل و هاکان سابانجی بر سر چیست؟ طبق خبر TAKVIM هانده ارچل و هاکان سابانجی اولین بحران بزرگ خود را در ایتالیا تجربه کردند و تعطیلات را در آنجا گذراندند. بعد از اینکه چه کسانی این رابطه را تایید نکردند، به نظر می‌آید بین خو د هانده و هاکان اختلافی پیش آمده است.

گویا هاکان سابانجی که تلفنش رو زمین نمیزاشته و این بازیگر از بی‌تفاوتی دوس ت پسرش ناراحت شده. هاکان سابانجی هم از حضور مداوم طرفداران ارچل ناراحت بود و به برخی از طرفداران این بازیگر زیبا واکنش نشان داده است.

هانده ارچل کیست؟

اختلاف هانده ارچل و هاکان سابانجی

هانده متولد 1994 شهر باندیرما ترکیه است و یک خواهر به نام غمزه دارد. غمزه و شوهرش جانر نیز از اینفلوئنسرهای فنومن در ترکیه هستند. دختر آیلین هنوز کوچک است که در تابستان خبری مبنی بر بیماری بیماری سرطان منتشر شد. این خبر برای هانده و غمزه بیشتر ناراحت کننده بود، چرا که مادر آن‌ها نیز بر این بیماری جان خود را از دست داد.

از جمله‌های فیلم‌ها و سریال‌هایی که در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته می‌توان به: مست عشق، تو در خانه ام را بزن، دو غریبه، عزیزه، مروارید سیاه، دختران آفتاب عشق و حرف در حالی که نمی‌شه اشاره کرد. از جمله پارتنرهای او: کرم بورسین، بوعرا گولسوی، بورک دنیز و تولگا ساریتاش هست ند.

بیشتر بخوانید:

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا