اخبار ورزشی

رقابت شدید وحساس 18 نفره برای حضور در لیست تیم ملی والیبال

به گزارش پی ام آپ، لیگ ملت های والیبال 2023 در گروه مردان از 16خرداد آغاز و با معرفی برترین تیم ها 1 مرداد ماه به پایان می رسد.

تیم ملی والیبال ایران که پنجمین حضور خود در این رقابت ها را پشت سر خواهد گذاشت، تمرینات خود را از 27فروردین ماه در سالن فدراسیون والیبال در ادامه این تمرینات از 27 اردیبهشت ماه طی یک اردوی چند روزه در استانبول ترکیه دو دیدار دوستانه با تیم ملی این کشور برگزار کرد.

در آخرین مرحله آماده سازی تیم ملی در تهران پیش از آغاز رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال 2023، هجده بازیکن از سوی بهروز عطایی به آخرین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال ایران فراخوانده شدند تا در سالن فدراسیون والیبال به تمرینات خود زیر نظر کادر فنی ادامه دهند.

سید محمد موسوی، محمد فلاح، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، محمد طاهر وادی، جواد کریمی، امین اسماعیل‌نژاد، علی حاجی‌پور، بردیا سعادت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، پوریا حسین خانزاده، احسان دانش‌دوست، شهروز همایونفرمنش و میثم صالحی بازیکنان حاضر در اردوی آماده‌سازی تیم ملی هستند و محمد جواد معنوی‌نژاد از هفتم خرداد ماه به اردو اضافه خواهد شد.

در پایان این مرحله بهروز عطایی ۱۴ بازیکن ایران برای حضور در هفته اول لیگ ملت‌ها در ناگویا را انتخاب خواهد کرد تا روز پنج‌شنبه 11 خرداد ماه راهی ژاپن شوند.

اکبر محمدی به عنوان سرپرست، بهروز عطایی (سرمربی)، علیرضا طلوع‌کیان و محمود افشاردوست (مربیان)، مصطفی کارخانه (مشاور فنی)، یاناس ویچیچ (مربی بدنساز)، پاول متئوس (مربی تمرین دهنده)، عبدالرضا علیزاده، کامبیز یعقوبی و عیسی سنگدوینی (مربیان حاضر در اردو)، حسین خوریانی و امین علی‌اکبری (آنالیزور)، رضا قلی‌پور (پزشک)، نیما ده‌پناه (تراپیست) و حمزه فتحی به عنوان ماساژور، کادر فنی تیم ملی را تشکیل می‌دهند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا