اخبار روز سینما

اهمیت زنبورها از دیدگاه آقای فوتبالیست و ملکه بریتانیا!

با نگاهی به لیست روزافزون ستارگان با زنبورها، موجی از ایجاد آگاهی در مورد اهمیت زنبور، این حشره، در بقای انسان در این سیاره را مشاهده می کنیم.

فردا – به مناسبت روز جهانی زنبور عسل در روز شنبه و ترویج اهمیت زنبورها برای تنوع زیستی سیاره، کاخ باکینگهام عکسی از شاهزاده خانم ولز در حال مراقبت از کندوهای خود در نورفولک منتشر کرد.

کیت میدلتون زنبورهای عسل را در آنمر هال در املاک ساندرینگهام نگهداری می کند. او یک شیشه عسل از کندوهای خود برای دانش آموزانی که در ژوئن 2021 از مرکز جدید تنوع زیستی موزه تاریخ طبیعی بازدید کردند، آورد.

میدلتون تنها عضو خانواده سلطنتی نیست که به زنبورداری علاقه دارد. ملکه کامیلا همچنین یک زنبوردار مشتاق است و زنبورهای خود را در ریمیل، اقامتگاه شش خوابه اش در لاکوک، ویلتشایر نگهداری می کند.

پادشاه چارلز سوم به دلیل علاقه به کارهای زیست محیطی، به ویژه به عنوان یک شاهزاده سابق ولز، کارهای زیادی برای حمایت از محیط زیست انجام داده است و اغلب بر اهمیت زنبورها تمرکز می کند.

هفته گذشته، دیوید بکهام، فوتبالیست سابق بریتانیایی در مراسم سالگرد بنیاد شورای مد بریتانیا، یک شیشه عسل از کندوهای پادشاه چارلز سوم به پادشاه چارلز سوم هدیه داد.

آنجلینا جولی، ستاره سینما، دو سال پیش در روز جهانی زنبور عسل، برای جلب توجه جهانیان به ارزش زنبورهای عسل، در پروژه‌ای مشترک با نشنال جئوگرافیک، با زنبورهایی در خز جلوی دوربین نشست.

اهمیت زنبورها از دیدگاه آقای فوتبالیست و ملکه بریتانیا!

استفاده بی رویه از آفت کش ها، تخریب محیط زندگی، بیماری ها و تغییرات آب و هوایی با هم ترکیب شده اند تا بقای این حشرات مفید را در معرض تهدید جدیدی قرار دهند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا